پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۷۲۹۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۷
یعقوب کشاورز شامگاه دوشنبه در جلسه تجلیل از عوامل اجرایی مسابقات شنای استان های در حال توسعه کشور در اردبیل افزود: برای جبران عقب ماندگی استان در بحث شنا و دستیابی به جایگاه مطلوب در کشور طرح های استعدادیابی شنا و توسعه این رشته در سنین پایه را در دستور کار قرار داده ایم.

شعارسال: رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان اردبیل از افزایش طرح‌های استعدادیابی شنا و توسعه این رشته در سنین پایه در این استان خبر داد.

 یعقوب کشاورز شامگاه دوشنبه در جلسه تجلیل از عوامل اجرایی مسابقات شنای استان های در حال توسعه کشور در اردبیل افزود: برای جبران عقب ماندگی استان در بحث شنا و دستیابی به جایگاه مطلوب در کشور طرح های استعدادیابی را در دستور کار قرار داده ایم.

وی با بیان اینکه این استان در زمینه برنامه ریزی و زیرساخت ها در مقایسه با استان های دیگر با کمبودهای عمده ای روبرو است، متذکر شد: برای جبران این کمبودهای برنامه های توسعه ای عمده ای را در استان آغاز کرده ایم.

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان در پاسخ به این انتقادات که استان اردبیل با وجود میزبانی حتی یک مدال از مسابقات شنای استان های در حال توسعه کشور کسب نکرد و این ضعف عمده شنای استان را نشان می دهد، یادآور شد: قبل از برگزاری مسابقات نیز عدم کسب مدال از سوی شناگران اردبیل پیش بینی می شد.

وی هدف از برگزاری این رقابت ها را در اردبیل ایجاد انگیزه در بین ورزشکاران و نیز توسعه ورزش شنا برشمرد و تاکید کرد که با روند توسعه ای فعلی اطمینان دارم که شناگران اردبیل در دوره های آینده می توانند موفقیت های زیادی را در کشور کسب کنند.

کشاورز عدم واگذاری استخر ویژه برای هیئت شنای استان و نیز بحث بودجه را از مشکلات عمده این رشته در استان عنوان کرد و بیان داشت: در حال حاضر برای آمادگی شناگران از تایم استخرهای واگذار شده به بخش خصوصی استفاده می کنیم که همین امر مشکلات عمده ای در پی داشته است.

وی از آمادگی این هیئت برای اعزام تیم های پایه و سایر رده های استان به مسابقات مختلف کشوری خبر داد و یادآور شد: با وجود اینکه در بحث بودجه با مشکل مواجه هستیم اما حاضریم این تیم ها را با هزینه شخصی به رقابت های کشوری اعزام کنیم.

معاون اداره ورزش و جوانان استان اردبیل نیز در این مراسم برگزاری مسابقات کشوری شنا در اردبیل را دارای تاثیرات زیاد در بحث نرم افزاری و سخت افزاری برای توسعه این رشته در استان دانست.

محمدرضا برادران ادامه داد: برای برگزاری رقابت های کشوری معمولا بستر و زیرساخت هایی فراهم می شود که اینها برای استان می ماند و ورزشکاران می توانند از آن بهره بگیرند.

وی تاکید کرد که ما در مسابقات شنای استان های در حال توسعه کشور انتظار قهرمانی از شناگران نداشتیم، چون شنای اردبیل هنوز توسعه نیافته ضعف های عمده ای دارد و البته در این خصوص هیئت شنای استان باید تلاش بیشتری داشته باشد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 27 شهریور 1397 ، کدخبر: 4406458،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۹
0
0
کلا ما تو استعدادیابی ضعیفیم . خیلیا دارن کارایی رو انجام میدن ک توش هیچ استعدادی ندارن و بلعکس :/ حالا ببینم تو شنا چه میکنیم :/م.ق75
ناشناس
Norway
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
0
0
ا.ف75
ایمن کارا واقعا خلیی خوبهد و باید بیشتر صورت بگیره مخصوصا تو رشته ای مثل شنا مه ما عیج وقت حرفی واسه گفتن تو دنیا نداشتیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین