پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۷۳۱۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۸
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی امروز در سلماس اظهار داشت: در بخش ساخت و توسعه راه های روستایی آذربایجان غربی 190 کیلومتر برنامه ریزی شده و اقدامات اجرایی آن نیز آغاز و این طرح در شهرستان های مختلف استان درحال اجرا است.

شعارسال: مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی از در دست اجرا بودن آسفالت راه روستایی به طول ۱۹۰ کیلومتر در سال جاری در استان خبر داد.

ابراهیم مبارک قدم امروز  در سلماس اظهار داشت: در بخش ساخت و توسعه راه های روستایی آذربایجان غربی 190 کیلومتر برنامه ریزی شده و اقدامات اجرایی آن نیز آغاز و این طرح در شهرستان های مختلف استان درحال اجرا است.

وی ادامه داد: در هفته دولت سال جاری 32 کیلومتر راه روستایی جدیدالاحداث مورد بهره برداری قرار گرفته که میزان برخورداری استان به لحاظ جمعیت از راه آسفالت مناسب 81درصد بوده و با اتمام 190 کیلومتر در دست اجرا، شاخص بهره مندی استان به 85درصد ارتقا خواهد یافت.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی افزود: در شهرستان سلماس بیش از 50 درصد راه های روستایی آسفالت بوده و میزان برخورداری جمعیت با میانگین استانی برابر بوده است و طبق برنامه ریزی هایی که جهت آسفالت راه روستایی به طول 35 کیلومتر انجام شده بود، 13 کیلومتر آن آسفالت شده است.

وی گفت: سایر تعهدی که جز پروژه های نیمه تمام بوده، برنامه ریزی هایی با همکاری نماینده سلماس در جهت تامین قیر و منابع دیگر در جهت آسفالت در فصل کاری است.

مبارک قدم بیان کرد: در بخش کوهسار سلماس و دهستان شیپران مسیر روستایی دلرزی که صعب العبور بوده با حمایت نماینده شهرستان و دستور مقام عالی استان آسفالت خواهد شد.

وی گفت: در محور داراب و دلرزی که آسفالت ۷ کیلومتر از آن تعهد اداره کل راه و شهرسازی بوده، ۲/۵ کیلومتر آن اتمام و ۴/۵ کیلومتر باقی مانده سریعا آسفالت خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی ادامه داد: آسفالت راه روستایی دلرزی به منظور مرزی بودن این روستا و تقدیم ۳۶ شهید در راه انقلاب، به دلیل ارتباط با چند روستا و تعداد جمعیت این روستا که بالغ بر ۲هزار نفر بوده، اهمیت اجرای این پروژه را بیشتر می کند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس آذربایجان غربی، تاریخ انتشار: 28 شهریور 1397 ، کدخبر: 13970627001135،www.azarbaijan-gharbi.farsnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۹
0
0
این اقدام مخصوصا برای مناطقی که جاذبه های دیدنی دارند یا صعب العبور هستن خیلی خوبه.
م.ا75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
0
0
این مقدار خیلی کمه . و با توجه به منابع نباید هیچ روستایی بدون اسفالت باقی بماند.م.ق71
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
0
0
این مقدار خیلی کمه . و با توجه به منابع نباید هیچ روستایی بدون اسفالت باقی بماند.م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین