پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۷۹۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۳
اسماعیل تبادار، شنبه همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس درمراسم رژه نیروهای مسلح در شیراز با گرامیداشت این ایام و همچنین یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس افزود: در مقطعی که انقلاب اسلامی مانند یک نهال نوپا حیات خود را آغاز کرد بسیاری خواستند تا به هر شکل ممکن جلو رشد آن را بگیرند. وی افزود آمادگی و اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، تضمین کننده امنیت و آرامش حاکم بر کشور در این منطقه پرآشوب است.

شعارسال: استاندار فارس گفت: آمادگی و اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، تضمین کننده امنیت و آرامش حاکم بر کشور در این منطقه پرآشوب است.

 اسماعیل تبادار، شنبه همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس درمراسم رژه نیروهای مسلح در شیراز با گرامیداشت این ایام و همچنین یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس افزود: در مقطعی که انقلاب اسلامی مانند یک نهال نوپا حیات خود را آغاز کرد بسیاری خواستند تا به هر شکل ممکن جلو رشد آن را بگیرند.

وی ادامه داد: علت این دشمنی این بود که قرائت و پیام جمهوری اسلامی با قرائت دنیای استکبار متفاوت بود و در مقطعی که کشورها یا می باست در جبهه غرب قرار می گرفتند و یا در جبهه شرق، جمهوری اسلامی شعار نه شرقی نه غربی و شعار استقلال و آزادی سر داد.

او اظهار داشت: دشمنان انقلاب وقتی که منافع خود را در خطر دیدند برای دفاع از منافعشان دور هم جمع شدند تا جلو گسترش و فراگیر شدن این قرائت جدید را بگیرند اما ملت ایران اعم از زن و مرد و پیر و جوان با توکل بر خدا و تحت فرمان و رهبری امام راحل با الگو پذیری از مکتب امام حسین (ع) در مقابل دشمنان ایستادند.

استاندار فارس گفت: امروز نیز دشمن یک جنگ روانی و مسائل و مشکلات بزرگ و فراگیری را برای ملت ایران تدارک دیده اما همانگونه که در جنگ هشت سال پاسخ توطئه های خود را دریافت کرد امروز نیز مردم ما تحت رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب و هماهنگی همه گروه ها و سلایق از این آزمون سربلند بیرون خواهند آمد و کشور این گردنه سخت را نیز پست سر خواهد گذاشت.

تبادار افزود: رزمندگان اسلام در جنگ هشت ساله با ایثار و از جان گذشتگی زمینه ساز امنیت امروز کشور شدند تا امروز ما در سایه این امنیت و آرامش که توسط نیروهای مسلح کشورمان تقویت شده و تداوم یافته بتوانیم در زمینه رفع مشکلات مردم گام برداریم و تلاش کنیم.


با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 31 شهریور 1397 ، کدخبر: 755525،www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
0
0
ا.ف75
من میگم قبل از اینکه نیروهای امنیتی ما ضامن و تضمین کننده امنیت ما باشن دل های مردم ماست که با در کنار همدیگه بودن پشت دشمن رو همیشه به خاک مالیدن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین