پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۸۹۶۳
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶
معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات گلستان گفت: فصل صید ماهیان استخوانی در استان از ۱۵ مهرماه آغاز می‌شود و به مدت ۶ ماه ادامه دارد. وی افزود: امسال یک هزار و ۴۲۰ صیاد در قالب ۲۱ شرکت تعاونی و به روش صید پره در دو منطقه میانکاله و گمیشان اقدام به صید ماهیان استخوانی می‌کنند.

شعارسال:به نقل از روابط عمومی اداره کل شیلات محسن یحیایی اظهار کرد: فصل صید ماهیان استخوانی در استان از ۱۵ مهرماه آغاز می‌شود وبه مدت ۶ ماه ادامه دارد.

وی افزود: امسال یک هزار و ۴۲۰ صیاد در قالب ۲۱ شرکت تعاونی و به روش صید پره در دو منطقه میانکاله و گمیشان اقدام به صید ماهیان استخوانی می‌کنند.

معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات گلستان با اشاره به روش کار این صیادان تصریح کرد: صیادان از طلوع آفتاب به کمک ۷۴ فروند شناور تور ریز و طناب ریز و ۵۷ شناور موتوری، تور پره را داخل آب انداخته و به کمک ۶۷ تراکتور تورها را به ساحل می‌کشند.

به گفته وی، ساعت پره کشی روزانه در تمامی شرکت‌ها از طلوع آفتاب تا ساعت ۲۱ خواهد بود اما پره‌های مستقر در منطقه میانکاله می‌توانند تا ساعت ۲۳ اقدام به پره کشی کنند.

یحیایی در خصوص گونه‌های هدف صید ماهیان استخوانی استان گفت: گونه‌های هدف صید عمدتاً شامل گونه‌های ماهیان سفید، کفال، کپور، کلمه و شگ ماهی است.

وی افزود: سال گذشته ۲۵۴ تن ماهی استخوانی از آب‌های استان صیدشده که از این میزان ۲۶ تن ماهی سفید، ۲۱۵ تن ماهی کفال، ۴.۳ تن ماهی کپور و ۹ تن سایر بوده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار5مهر 97، کد خبر: 4414207، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین