پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۸۹۷۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۹
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد گفت: تا پایان هفته جاری کارت الکترونیکی مددجویان کمیته امداد برای تهیه سبد کالای طرح حمایت غذایی از اقشار نیازمند شارژ می‌شود.
شعارسال: فاطمه رهبر، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد با اعلام اینکه تمامی مددجویان این نهاد از سبد کالای طرح حمایت غذایی از اقشار نیازمند بهره‌مند می‌شوند، گفت: تا پایان هفته جاری شارژ کارت الکترونیکی مددجویان برای خرید این سبد غذایی انجام می‌‌شود.

وی با اشاره به اینکه کارت خانوارهای یک نفره و غیر معیشت بگیر ۴۰ هزار تومان شارژ می‌شود، افزود: این مبلغ برای خانوارهای دو نفره ۸۰ هزار تومان، سه نفره ۱۰۰ هزار تومان، چهار نفره ۱۱۵ هزار تومان، پنج نفره ۱۳۰هزار تومان و شش نفره و بالاتر ۱۴۵ هزار تومان است.

رهبر با اعلام اینکه کالاهای پیش‌بینی شده در سبد غذایی شامل نیازهای اولیه غذایی مانند برنج، روغن، قند و شکر است، گفت:مددجویان می‌توانند از فروشگاه‌های فرهنگیان، افق کوروش، جانبو، رفاه، اتکا، تعاون روستایی، اسکاد، سپه، امکان، شهروند و تعاونی مصرف محلی سبد غذایی مورد نیاز خود را تهیه کنند.

وی با اشاره به اینکه بسته حمایت غذایی دولت در بهمن و اسفندماه ۹۵، رمضان و اسفند ماه ۹۶ و رمضان ۹۷ برای مددجویان شارژ شد، تصریح کرد: خانوارهای تحت حمایت که سبد کالا برای آنها در این دوره‌ها شارژ شده است اما تاکنون بسته غذایی خویش را به هر دلیلی دریافت نکرده‌اند، می توانند به‌ طور یک جا کل موجودی خود را در این مرحله هزینه کنند.

میزان دریافتی سبد کالا توسط مددجویان به شرح زیر است.

یک نفره و غیر، کمک معیشت بگیران، ۴۰ هزار تومان

دو نفره، ۸۰ هزار تومان

سه نفره، ۱۰۰ هزار تومان

چهار نفره، ۱۱۵ هزار تومان

پنج نفره، ۱۳۰ هزار تومان

شش نفره و بیش‌تر ۱۴۵ هزار تومان

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار: 4 مهر 1397 ، کدخبر: 13970704000741 ، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
0
0
ا.ف75
وقتی کشور به جایی میرسه که اعلان عمومی میکنه که دیگه مددجو نمی پذیره! یعنی ایران به جایی رسیده که تو تاریخ باید بارها راجع بهش صحبت کنن و یاداور این روزهای ایران بشن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
0
0
خیلی زشته با این همه سرمایه و منابع تو کشورمون این همه مشکل و فقر داریم.م.ق71
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
0
0
اقدامات جدی تر از سبد کالا باید صورت بگیره
ح.ن76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین