پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۹۲۹۳
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۳
پرچم هر کشور تابع استانداردهای ترسیمی و نوشتاری خاص است . کم توجهی به این نشانگان نوشتاری و ترسیمی،نه تنها از نظر اخلاقی و تعصبات ملی درست نیست، بلکه نوعی جرم تلقی می شود. متاسفانه شاهد هستیم که برخی از ادارات کل آموزش و پرورش استان ها، به این مهم کم توجهی کرده اند. این کم توجهی هرچند غیرعامدانه، می بایست با حساسیت خاص، توسط وزیر محترم دنباله گیری شود.
شعار سال : در اصل هجدهم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران مصوب سال ۱۳۵۸ در مورد پرچم گفته شده است که پرچم جمهوری اسلامی از سه رنگ سبز، سفید و سرخ تشکیل می شود و نشانه جمهوری اسلامی در وسط آن قرار  دارد و رنگ آرم وسط پرچم جمهوری اسلامی ایران، قرمز تعیین شده است.
پرچم هر کشور تابع استانداردهای ترسیمی و نوشتاری خاص است . کم توجهی به این نشانگان نوشتاری و ترسیمی،نه تنها از نظر اخلاقی و تعصبات ملی درست نیست، بلکه نوعی جرم تلقی می شود. متاسفانه در این بازار پر مشغله مدیران دولتی، کم توجهی به تحریف پرچم ظاهرا به امری طبیعی تبدیل گشته است.
با گشت و گذاری در سایت وزارتخانه ها می توان به طور واضح این اشتباه نامیمون را مشاهده کرد، وزارت آموزش و پرورش از دسته وزارتخانه های است که در سایت پنج اداره کل آن، اشتباه در ترسیم پرچم به وضوح قابل ملاحظه می باشد.

اداره آموزش و پرورش استان بوشهر تغییر رنگ آرم پرچم



اداره آموزش و پرورش استان سمنان تغییر رنگ آرم پرچم



اداره آموزش و پرورش استان مازندران تغییر رنگ آرم پرچم



اداره آموزش و پرورش استان هرمزگان تغییر رنگ آرم پرچم



اداره آموزش و پرورش استان یزد تغییر رنگ آرم پرچم





مرکز امور بین الملل مدارس خارج از کشورتغییر رنگ آرم پرچم






اختصاصی پایگاه خبری تحلیلی شعار سال

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین