پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۹۳۸۴
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۳
محمد اسلامی شامگاه جمعه در مراسم پاسداشت روز جهانی جهانگردی در جمع فعالان گردشگری با بیان اینکه مازندران باید به سمت گردشگری مدیریت شده برود، گفت: مازندران دارای میراث طبیعی ارزشمندی بوده و برای تقویت گردشگری این استان، این ظرفیتها با برجسته شوند.وی با بیان اینکه گردشگری استان باید مدیریت شده باشد گفت: ایجاد راه آهن سریع السیر در دستور کار قرار دارد.

شعارسال: استاندار مازندران با بیان اینکه گردشگری استان باید مدیریت شده باشد گفت: ایجاد راه آهن سریع السیر در دستور کار قرار دارد.

 محمد اسلامی شامگاه جمعه در مراسم پاسداشت روز جهانی جهانگردی در جمع فعالان گردشگری با بیان اینکه مازندران باید به سمت گردشگری مدیریت شده برود، گفت: مازندران دارای میراث طبیعی ارزشمندی بوده و برای تقویت گردشگری این استان، این ظرفیتها با برجسته شوند.

اسلامی با بیان اینکه برای تقویت گردشگری باید بین دستگاههای اجرایی میثاق نامه ای نوشته شود افزود: با این میثاق باید متعهد شویم تا با یک انسجام عملکرد، شاخص های گردشگری را در مازندران ارتقا دهیم.

وی اضافه کرد: وقتی می گوییم گردشگری به معنای فرصتی است برای ایجاد امید تازه و خاطره برای گردشگر و شرایط باید بگونه ای در استان فراهم شود که گردشگر با خاطری امن و شاد استان را ترک کند.

استاندار مازندران با بیان اینکه اگر سرانه جهان از اقتصاد گردشگر 10 درصد باشد طبعا ایران نباید از این میزان کمتر باشد، ادامه داد: نوسان ارزی همیشه در دنیا وجود داشته و باید سیاست گذاری و جهت گیری ها بگونه ای باشد که بتوان آسیب های ناشی از این نوسانات کاهش یابد.

وی با بیان اینکه دلپذیری محیط مازندران بستگی به سه عامل نظافت، انضباط و مبلمان شهری و ارائه خدمات دارد، اظهار داشت: رفع گره های ترافیکی، کنترل سرعت و وضع ضوابط برای رانندگی پرخطر از جمله عواملی است که باید در شهرهای ساحلی مورد توجه قرار گیرد.

اسلامی بیان کرد: برای گردشگری مازندران باید برنامه تقویمی تدوین شود زیرا اگر این اتفاق رخ دهد می توان گفت گردشگری مازندران مورد قبول است.

نماینده عالی دولت در مازندران با بیان اینکه، این استان در حال حاضر با کمترین امکانات در بخش گردشگری روبرواست، گفت: مازندران دارای سه فرودگاه بوده اما کمترین پروازها در حال حاضر در آن انجام می شود و در همین زمینه، تمامی امکانات برای یکی از فرودگاههای مازندران آماده شده و به زودی پروازهای آن از سر گرفته می شود.

وی با بیان اینکه ایجاد جاده استاندارد در مازندران نیاز به سرمایه گذاری های هنگفت دارد، افزود : آزاد راه کناره رامسر تا گلوگاه در دستور کار قرار داشته و مکاتبات آن با راه و شهرسازی انجام شده و همچنین راه آهن سریع السیر نیز در دستور کار قرار دارد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 6 مهر 1397 ، کدخبر: 4415009،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۱
0
0
ا.ف75
ما که مدت هاست امیدواریم! انقدر این امید ادامه پیدا کرد که نوه هامونم به دنیا اومدن ولی از قطار خبری نیست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۲
0
0
ا.ف75
این که نیت میکنن مسئولان یه کاری رو انجام بدن یه حرفه این که می شروع میکنن و کی به بهره برداری میرسه کلی حرف
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۴
0
0
فقط نباید به فکر وسیله نقلیهبود که امکانات تفریحی بیشتری باید احداث بشه تا مردم بیشتر ترغیب بشن برای گردشگری به این استان بیان
ح.ن76
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۹
0
0
تا اینو عملیش کنن مت که از اینجا رفتیم. ایشالله که درست و درمون برای آیندگانمون درستش کنند.
م.ا75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۳
0
0
در حذ حرف نباشه زود تر دست به کار شید
ح.ن76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین