پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۹۶۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۳
استاندار اردبیل گفت: تمهیدات لازم برای تامین نیازهای ضروری شهروندان اندیشیده شده و نسبت به دپوی‌کالاهای ضروری لازم در انبارهای سازمان‌های مربوطه اقدام شده است و مردم استان نگران تامین کالاهای اساسی نباشند.

شعار سال: اکبر بهنام جو در جلسه ستاد تنظیم بازار استان گفت: همه دستگاه های مسئول مکلف هستند به صورت تمام وقت و بدون وقفه وضعیت بازار به ویژه کالاهای اساسی و نیازهای ضروری مردم را رصد و تمهیدات لازم را جهت تامین و توزیع منصفانه کالاها فراهم آورند.

وی اظهارداشت: باید به مردم اطمینان داده شود که مشکل زیادی در خصوص تامین کالاهای اساسی وجود نخواهد داشت و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید افکار عمومی را با اطلاع رسانی مطمئن کنند که ذخیره سازی مواد غذایی مطلوب بوده و تامین مایحتاج مردم مشکلی بوجود نخواهد آمد .

به گفته بهنام جو در مراکز تولیدی و بنادر کشور کالا به اندازه نیازهای کشور وجود دارد و بخش زیادی از کمبودهای مقطعی در برخی اقلام مانند افزایش قیمت گوشت مرغ و روغن نباتی ناشی از ایجاد مشکلاتی در شبکه حمل و نقل جاده ای و کاهش تردد کامیون ها بوده است که با تدابیر اتخاذ شده برای حل مشکلات رانندگان و شرکت های حمل و نقل مانند اختصاص لاستیک به نرخ ارز دولتی؛ در روزهای آتی شاهد افزایش حجم ورود کالا به استان خواهیم بود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا تاریخ انتشار 8مهر 97، کدمطلب: 758711، www.borna.news


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
0
0
مردم چطوری نگران نباشن وقتی به چشمشون میبینن که کالاهای اساسی کمیابه وقتی میبینن هر روزی یه چیز تو بازار پیدا نمیشه م .ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین