پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۹۹۲۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶
پنجشنبه این هفته 100 هزار نفر از بسیجیان سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) در تهران گرد هم می‌آیند تا مانور خدمت‌رسانی برای کمک به محرومان انجام شود. این گردهمایی یادآور تجربه ای در روزهای پایان جنگ تحمیلی است که 100 هزار نفر از سپاهیان حضرت محمد رسول الله در ورزشگاه آزادی جمع شدند.
شعارسال: رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمد‌رسول‌الله۲، از ماه گذشته در سراسر کشور آغازشده است. سردار غلامحسین غیب‌پرور رییس سازمان بسیج درباره این رزمایش گفت: بنا شد در چهلمین سال انقلاب «بسیج» یک کار فوق‌العاده و نو انجام دهد که عملیات بزرگ بسیج از ماه گذشته آغاز شده و مرحله اول آن تا ۲۹ شهریور مرحله ادامه داشت و مرحله دوم هم در هفته دفاع مقدس انجام شد.

غیب‌پرور درباره برگزاری این رزمایش در تهران که روز پنجشنبه انجام می‌شود نیز گفت: این تجمع صدهزار نفری از بسیجیان سازمان یافته است که یک بارقه امید و نقطه قوت برای نظام خواهد بود و شعار این رزمایش وحدت و پیشرفت است تا بگوییم زمانی که پای ناملایمات و تهدیدات از سوی بیگانگان باشد صرف نظر از نگاه سیاسی همه ید واحد و پشت سر رهبری از نظام دفاع می‌کنیم.

غیب‌پرور به اهداف این عملیات اشاره کرد و گفت: اهداف این کار بزرگ کشوری، امید بخشی مردمی و‌ مایوس‌سازی دشمن و ‌اعلام تعامل با همه دستگاه‌هایی است که خواستار همکاری با بسیج هستند. زیرا این انقلاب یک روز را بدون دشمنی مستکبران سپری نکرده است و در مقابل همه خطوط باطل یک نه محکم گفته و پای آن ایستاده‌اند. غیب‌پرور در خصوص نامگذاری این رزمایش اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس یک اوج‌ اعزام رزمندگان داشتیم‌ به اسم‌ اعزام رزمندگان سپاهیان محمد رسول الله؛ لذا تصمیم گرفتیم نام این رزمایش «سپاهیان محمد رسول الله ۲» باشد.

رییس سازمان بسیج افزود: در یک بخش رزمایش هفت هزار و ۱۴ گروه جهادی به استعداد ۱۵۰ هزار نفر به سراسر کشور اعزام کردیم‌ که کار جهادی خود را آغاز کرده‌اند و اعزام همزمان این‌ گروه‌ها یک هماهنگی سراسری لازم داشت که به خوبی انجام شد. رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بعد از ۲۹ شهریور یک‌ توقف چهار روزه به مناسبت تاسوعا و عاشورا و‌ رژه ۳۱ شهریور داشتیم و در یکی از روزهای هفته دفاع مقدس اجتماع بزرگ سازماندهی شده ۷۰۰ هزار نیروی بسیجی را در مراکز بزرگ شهرها داشتیم.

غیب‌پرور «بسیج » را یک دنیای پر از ظرفیت دانست و ادامه داد: دوستان ما در بخش صنعت و کشاورزی و مهندسی عمران و پزشکی دارای حرف هستند؛ ما در‌حال‌حاضر ۹۰ هزار واحد صنعتی در کشور داریم و امسال هم با وزارت صنعت درخصوص ۳۱ هزار پانصد واحد صنعتی تفاهم نامه داشتیم و ظرفیت بسیج پای کار آمده و امیدواریم که مسیر هموارتر شود و ظرفیت بسیج باور شود. مهار ریزگردها و کمک به زلزله‌زدگان و ایجاد راه‌های روستایی از جمله حوزه هایی است که بسیج اقشار در آن فعالیت می‌کند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه رژیم جعلی اسراییل عملکردش نسبت به انقلاب اسلامی و ‌مردم مظلوم‌ منطقه کاملا روشن است، گفت: اگر می‌گوییم آن‌ها کودک‌کش هستند و ما کمر بسته‌ایم که این رژیم را نابود کنیم سند و ادله داریم؛ حالا اگر کسی می‌گوید ما تهدید برای منطقه هستیم می‌تواند شواهد را بررسی کند. اسناد جنایات رژیم صهیونیستی را همه می‌دانند.

ما در رسیدن به اهداف‌مان کوتاه نمی‌آییم و شهدای ما گواه روشنی برای حرف‌هایمان هستند؛ مردم ما و منطقه و حتی خود دشمنان می‌دانند که تهدید اصلی کیست و کجاست اما امروز عملیات روانی سلاح برانی است، ما باید واقعیات را به سمع و نظر مردم برسانیم. وی همچنین افزود: در جنگ اقتصادی تعدادی از دوستان ما درخصوص مقابله با محتکران به میدان آمدند و من هم از بسیجیان درخواست کردم و در سراسر کشور لبیک گفتند که ۱۱۷۱ میلیارد تومان حجم کالاهای احتکار شده کشف شده توسط بسیج است که آهن‌آلات و فلزات و بعد خوراکی و بهداشتی و بعد لوازم خانگی و‌... از جمله این کشفیات است. رییس سازمان بسیج مستضعفین در پایان اظهار داشت: من دو نامه به رییس‌جمهوری در خصوص مسائل اقتصادی نوشتم و‌‌ پاراف هم شده اما متاسفانه روی آن اقدام نشده و ما منتظریم تا ستاد اقتصادی از ما بخواهد‌ برنامه‌هایمان را ارائه دهیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از جامعه خبری تحلیلی الف ، تاریخ انتشار: 10 مهر 1397 ، کدخبر: 3970710037 ، www.alef.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۰
0
0
ا.ف75
توی این شرایط بد که مسئولان به غیر از بحران درست کردن کاری نمیکنن ما جوانان این کشور باید به میدون بیاییم و کشور خودمون رو نجات بدبم
#اتش_به_اختیار
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۰
0
0
این اقدامات خیلی خوبه ولی باید به فکر راه حل های اساسی تر برای پیشگیری از اینجور شرایط داشت نه اینکه همش موقع درآمد ظاهر شد.
م.ا75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۰
0
0
کلا بسیج جز ی تعداد معایبی ک داره همیشه ی جاهایی نجاتمون داده م.ق75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین