پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۷۶۹۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۱
رئیس سازمان بسیج مستضعفین: کشور در حال جنگ اقتصادی است. با اتفاقات چند روز اخیر شاید دیپلماسی به بن بست رسیده و باید رو یه پایه خودمان بایستیم.
شعارسال: سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در نخستین جشنواره طرح ملی بسیج همگام با کشاورز که صبح امروز در مرکز همایش امام علی «ع» برگزار شد، گفت: ۱۲۰ نفر از کشاورزان ممتاز و همچنین کانون‌های بسیج مهندسین کشاورزی در استان‌ها در این جلسه حضور دارند.

وی ادامه داد: کشور ایران در حال جنگ اقتصادی است با این اتفاقات چند روز اخیر شاید دیپلماسی به بن بست رسیده و باید رو یه پایه خودمان بایستیم و نباید نیازمند واردات کشاورزی از بیرون کشور باشد، چون یک خسران بزرگ به ایران اسلامی است.

سردارغیب پرور گفت:در بخش بسیج مهندسی کشاورزی بیش از ۵۴هزار مهندس بسیجی داریم باید از این ظرفیت استفاده شود و همیشه به دولت اعلام امادگی کردیم.

رییس سازمان بسیج مستضعفین اطهار داشت: کشوری هم، چون ایران نباید وابسته واردات محصولات کشاورزی باشد، زیرا جفای بزرگی برای انقلاب اسلامی که داعیه دار رهبری جهان اسلام را دارد، است؛ باید بی نیاز باشیم و سرپای خود بایستیم.

وی با اشاره به این‌که در مهندسین کشاورزی ۵۴ هزار مهندس بسیجی داریم که باید از این افراد برای بهبود کشاورزی کشور استفاده شود، افزود: سازمان بسیج مستضعفین بار‌ها آمادگی خود را برای همکاری با دولت اعلام کرده، چون این مسئله دولت‌ها نیست بلکه مسئله نظام است لذا همه باید کمک کنند.

سردار غیب پرور ادامه داد: برای انجام این طرح ابتدا ۳۸ کالا فهرست شد که از بین آن‌ها پنج کالا در اولویت قرار گرفت و قرار بود ابتدا در یک دوره هشت ساله این طرح اجرا شود که بعد این به چهار سال کاهش یافت و مقرر شد در ۴۰ هزار روستای کشور اجرا شود البته نقش بسیج تصدی گیری نیست بلکه تسهیل گری است.

وی تصریح کرد: می‌توان از ظرفیت‌های موجود کشور بهره‌مند شد و کشاورزی را فعال کرد تا در همه کالا‌های مورد نیاز کشور به استقلال برسیم و حتی صادر کننده باشیم بنابر این اگر طرح همگام با کشاورزی آن گونه که پیش بینی شده به انجام برسد، انقلاب بزرگی در کشاورزی روی می‌دهد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری  دانشجو، تاریخ انتشار: 23اردیبهشت 1397 ، کدخبر:  ۶۸۴۵۸۲،www.snn.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۴
0
0
این همه با این شعار های گول زننده مخ مردم رو کار گرفتیذ اخرشم که هیچی
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۴
0
0
باید بالاخره به خودمان بیایم و روی پای خودمان بایستیم
علم قدرت و رفاه میاورد برای ما
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین