پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۰۳۸۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۱
معاون توسعه آبزی‌پروری سازمان شیلات گفت: امروز همایشی با حضور تولیدکنندگان، کارشناسان و اساتید دانشگاه در حوزه تولید آبزی با استفاده از غذای زنده برگزار شد؛ یکی از زنجیره‌های اصلی توسعه آبزی‌پروری در کشور موضوع غذای زنده در آبزی‌پروری است. در این همایش به این موضوعات آرتمیا و جلبک و گیاهان آبزی پرداخته شده است.

شعارسال: معاون توسعه آبزی‌پروری سازمان شیلات میزان سرانه مصرف آبزی در کشور را اعلام کرد.

حسین عبدالحی صبح امروز دوشنبه در حاشیه همایش آبزی‌پروری با غذای زنده ، اظهار کرد: یکی از مباحث مهم در تولید آبزی‌پروری استفاده از غذای زنده است.

معاون توسعه آبزی‌پروری سازمان شیلات گفت: در این راستا امروز همایشی با حضور تولیدکنندگان، کارشناسان و اساتید دانشگاه در حوزه تولید آبزی با استفاده از غذای زنده برگزار شد؛ یکی از زنجیره‌های اصلی توسعه آبزی‌پروری در کشور موضوع غذای زنده در آبزی‌پروری است. در این همایش به این موضوعات آرتمیا و جلبک و گیاهان آبزی پرداخته شده است.

وی ادامه داد: باید در این حوزه بیش از گذشته سرمایه‌گذاری شود و خوشبختانه افرادی برای سرمایه‌گذاری در این بخش اعلام آمادگی کرده‌اند.

این مسئول اضافه کرد: امروز با حضور اساتید دانشگاه و کارشناسان مرتبط در خصوص توسعه آبزی‌پروری در کشور بحث و تبادل نظر خواهد شد.

عبدالحی تصریح کرد: در گذشته سرانه مصرف ماهی در کشور پایین بود که با فعالیت‌های صورت گرفته و فرهنگ‌سازی انجام شده، اکنون سرانه مصرف آبزی در کشور به ۱۱ کیلوگرم رسیده است که باید این رقم افزایش یابد.

معاون توسعه آبزی‌پروری سازمان شیلات گفت: خوشبختانه در کشور وضعیت توسعه آبزی وجود دارد و ما علاوه بر تولید آبزی، دستی هم در صادرات آبزی داریم.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار: 10مهر 1397 ، کدخبر:314992 ،www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
0
0
ا.ف75
خیلی از مردم جامعه به مصرف ابزیان توجه نمیکنن
باید از طریق رسانه ها این موضوع فرهنگ سازی بشه
ناشناس
Germany
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
0
0
به نظرم به خاطر قیمتشونه که سرانه مصرفش پایینه.
م.ا75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین