پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۱۲۰۰
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱
رئیس‌جمهور طی هفته جاری قرار است وزرای پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین وزیران جایگزین وزارت‌خانه‌های صنعت و راه را به مجلس معرفی کند

شعارسال:رئیس‌جمهور طی هفته جاری قرار است وزرای پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین وزیران جایگزین وزارت‌خانه‌های صنعت و راه را به مجلس معرفی کند.

وزرای پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار است ظرف سه‌شنبه هفته جاری از سوی رئیس‌جمهور برای اخذ رای اعتماد به مجلس شورای اسلامی معرفی شوند.

همچنین طبق برخی شنیده‌ها، قرار است رئیس‌جمهور با قبول استعفای وزرای صنعت، معدن و تجارت و راه و شهرسازی، وزرای جایگزین را به مجلس معرفی کند.

گفتنی است، ابوالفضل سروش روز گذشته از معرفی احتمالی «فرهاد دژپسند» به عنوان وزیر پیشنهادی اقتصاد و «محمد شریعتمداری» (وزیر کنونی صنعت، معدن و تجارت) به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس خبر داده بود.



شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار16مهر97، کدخبر: 4424033، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین