پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۲۷۶۵
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۵
پس از آن که در شهریور ماه ۱۳۹۷ مسعود کرباسیان، وزیر سابق اقتصاد، نتوانست در جلسه استیضاح خود نمایندگان را قانع کند و رای اعتماد بگیرد، گزینه‌های مختلفی برای در اختیار گرفتن سرپرستی این وزارتخانه از سوی رسانه‌ها مطرح شد، اما سرانجام در مورخه ۵ شهریور ۱۳۹۷ رئیس جمهور روحانی، سیدرحمت الله اکرمی که تا پیش از این معاون نظارت مالی و خزانه دار کل کشور بود را به سرپرست وزارت امور اقتصاد و دارایی منصوب کرد.

شعارسال:پس از آن که در شهریور ماه ۱۳۹۷ مسعود کرباسیان، وزیر سابق اقتصاد، نتوانست در جلسه استیضاح خود نمایندگان را قانع کند و رای اعتماد بگیرد، گزینه‌های مختلفی برای در اختیار گرفتن سرپرستی این وزارتخانه از سوی رسانه‌ها مطرح شد، اما سرانجام در مورخه ۵ شهریور ۱۳۹۷ رئیس جمهور روحانی، سیدرحمت الله اکرمی که تا پیش از این معاون نظارت مالی و خزانه دار کل کشور بود را به سرپرست وزارت امور اقتصاد و دارایی منصوب کرد.


در روز‌های اخیر منابع خبری از گزینه رئیس جمهور برای اداره این وزارتخانه حیاتی رونمایی کرده و خبر دادند که رئیس جمهور، فرهاد دژپسند را جهت گرفتن رای اعتماد و تصدی وزارت امور اقتصاد و دارایی به مجلس معرفی خواهد کرد.

فرهاد دژپسند فارغ‌التحصیل رشته اقتصاد در مقطع دکترا از دانشگاه آزاد اسلامی و اکنون استادیار دانشکده علوم اقتصادی و سیاسی دانشگاه شهید بهشتی است.

دژپسند سابقه حضور در معاونت طرح و بودجه سازمان برنامه و بودجه دولت یازدهم، معاونت تولیدی سازمان برنامه در دولت نهم و معاونت طرح ریزی اقتصادی وزارت بازرگانی دولت هشتم را دارد.

او هم اکنون به عنوان رئیس مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری سازمان برنامه و بودجه مشغول فعالیت است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت پارسینه، تاریخ انتشار22مهر 97، کد خبر: 476258، www.parsine.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین