پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۵۹۳۸
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۶
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: در شرایط فعلی طولانی‌شدن روند معرفی وزرای پیشنهادی «تعاون، کار و رفاه اجتماعی» و «امور اقتصاد و دارایی» پسندیده نیست و هر چه سریعتر رئیس جمهور باید گزینه‌های پیشنهادی خود را به مجلس معرفی کند.

شعار سال: اکبر رنجبرزاده با تاکید بر ضرورت معرفی هر چه سریع‌تر وزرای پیشنهادی «تعاون، کار و رفاه اجتماعی» و «امور اقتصاد و دارایی» به مجلس اظهار داشت: هنوز دولت وزرای پیشنهادی برای این دو وزارتخانه‌ را به مجلس معرفی نکرده است.

وی افزود: رئیس جمهور همواره باید ۲ الی ۳ وزیر در سایه در کنار خودش داشته باشد تا به هر دلیلی وزیری نتوانست فعالیت خود را ادامه دهند بلافاصله این افراد معرفی شوند.

عضو هیئت رئسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در شرایط فعلی طولانی‌شدن روند معرفی وزرای پیشنهادی «تعاون، کار و رفاه اجتماعی» و «امور اقتصاد و دارایی» پسندیده نیست و هر چه سریعتر رئیس جمهور باید گزینه‌های پیشنهادی خود را به مجلس معرفی کند.

این نماینده مجلس بیان داشت: عدم معرفی وزرای وزارتخانه‌هایی که وزیر ندارند می‌تواند خسارات زیادی به کشور وارد کند چرا که وقتی وزیری در وزارتخانه نباشد، این مسئله می‌تواند باعث عملکرد منفی دستگاه‌های زیر مجموعه آن وزارتخانه شود و عملکرد این دستگاه‌ها را ضعیف کند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری میزان تاریخ انتشار 22شهریور 97، کدمطلب: 451870، www.mizanonline.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین