پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۱۶۸۸
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۹
دومین جلسه کمیسیون فاقدین شناسنامه و مشکوک التابعین شورای تامین به ریاست محمدهادی مرعشی معاون امنیتی و انتظامی استاندار و سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی در استانداری برگزار شد.وی در این جلسه بر تسریع در روند رسیدگی به پرونده‌های فاقدین شناسنامه تأکید کرد.

شعارسال: معاون امنیتی و انتظامی استاندار در جلسه کمیسیون فاقدین شناسنامه بر تسریع در روند رسیدگی به پرونده‌های فاقدین شناسنامه تأکید کرد.

دومین جلسه کمیسیون فاقدین شناسنامه و مشکوک التابعین شورای تامین به ریاست محمدهادی مرعشی معاون امنیتی و انتظامی استاندار و سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی در استانداری برگزار شد.

محمد هادی مرعشی اظهار داشت: رسیدگی به پرونده های حوزه فاقدین شناسنامه و مشکوک التابعین باید در بازه زمانی مشخص انجام شود تا رضایت مردم را به دنبال داشته باشد.

وی تاکید کرد: فرمانداری‌ها جلسات رسیدگی به فاقدین شناسنامه و مشکوک التابعین را به صورت فوق‌العاده برگزار نمایند تا در این امر تسریع شود.

همچنین در این جلسه مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری و دبیر کمیسیون فاقدین شناسنامه و مشکوک التابعین شورای تامین استان اظهار داشت: پیگیری پرونده های فاقدین شناسنامه و مشکوک التابعین تنها به حوزه سیاسی و فرمانداری‌ها برنمی گردد بلکه موضوعی است که همه ارگان‌های مختلف امنیتی و قضایی را در بر می گیرد.

وی افزود: تاکنون بالغ بر ۷ هزار و ۶۰۰ پرونده رسیدگی و بالغ بر ۲۶ هزار سند سجلی صادر شده است که نشان دهنده تلاش و اهتمام دستگاه‌های متولی در این بحث است.

کوثری ادامه داد: در حال حاضر بالغ بر ۳ هزار پرونده در حوزه فاقدین شناسنامه مشکوک التابعین وجود دارد که با برنامه‌ریزی لازم و جدول زمانبندی نسبت به رسیدگی آنها در شورای تامین اقدام خواهد شد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایلنا ، تاریخ انتشار: 16مهر 1397 ، کدخبر: 677864،www.ilna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین