پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۱۷۵۵
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱
چند وقت پیش خبری مبنی بر قتل یک فرد توسط یکی از بازیکنان سابق تیم ملی فوتسال مطرح شد که سر و صدای زیادی به پا کرد. پس از این اتفاق عنوان شد که این بازیکن فوتسال پس از درگیری با مقتول، به خارج از کشور گریخته و اکنون هم اطلاعی از او نیست

شعارسال:دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتسال که شایعاتی درباره او مطرح شده است، گفت: در زندگی‌ام دعوا هم نکرده‌ام،‌ چه برسد به قتل.

 چند وقت پیش خبری مبنی بر قتل یک فرد توسط یکی از بازیکنان سابق تیم ملی فوتسال مطرح شد که سر و صدای زیادی به پا کرد. پس از این اتفاق عنوان شد که این بازیکن فوتسال پس از درگیری با مقتول، به خارج از کشور گریخته و اکنون هم اطلاعی از او نیست.

پس از چند وقت نام جواد اسفندیاری بازیکن سابق تیم ملی و باشگاه ارژن شیراز به عنوان بازیکن فراری فوتسال مطرح شده است. به همین دلیل گفت‌و‌گویی با جواد اسفندیاری انجام دادیم که در زیر می‌خوانید:

* ماجرای درگیری چیست، اینکه در ایران درگیر شدی و بعد به خارج از کشور رفته‌ای صحت‌ دارد؟

من در مسیر رفتن به جایی بودیم که یکی از دوستانم خبری برایم فرستاد که نوشته بود یکی از ملی‌پوشان سابق متهم به قتل است و از کشور فراری شده، من هم پرسیدم آیا منظورشان من هستم. همه گفتند بله، من هم بلافاصله به دوستانم زنگ زدم که ببینیم ماجرا از چه قرار است،‌ گفتند منظورمان تو نیستی و خبر برای یکی از بازیکنان فوتبال است.

من هم خیالم راحت شد و سپس به دوستانم زنگ زدم و گفتم خبر برای یک بازیکن فوتبال است،‌ نه من. پس از آن اتفاق دو روز از هیچ چیز خبری نداشتم که یک دفعه دیدم گوشی من چندین بار زنگ خورده و چند رسانه هم خبر قتل یک فرد توسط ملی‌پوش فوتسال را کار کرده‌اند. همان موقع هم برادرم به من زنگ زد و پرسیدم داستان چیست، من هم گفتم نمی‌دانم، می‌خواهند مرا خراب کنند. آقای صالح (وکیل) هم به من گفت که پیگیر کارم است. من هم گفتم همه فکر می‌کنند من هستم و به همین خاطر می‌خواهم حرف بزنم تا همه چیز مشخص شود.

* الان که در ایران نیستی؟

بله ایران نیستم.

* یعنی می‌گویی تو اصلاً در آن درگیری حضور نداشتی؟

من اصلا دعوا نمی‌کنم،‌ در تمام طول زندگی‌ام دعوا هم نکردم، چه برسد به قتل!

* تو بازیکن مطرحی بودی،‌ اگر مشکلی پیش نیامده چرا به یک‌باره ایران را ترک کردی؟

مطرح بودن مهم نیست، آرامش مهم است. مطرح بودم و خیلی‌ها مرا می‌شناختند، اما اینها به درد من نمی‌خورد. شما جلوی یک مغازه برو و بگو من جواد اسفندیاری بازیکن فوتسال هستم،‌ آیا به تو یک قالب پنیر می‌دهد؟ در این سه سالی که فوتسال بازی کردم کلاً 50 میلیون هم نگرفتم.

* قصد داری خارج از کشور هم فوتسال بازی کنی؟

بله، به احتمال زیاد دوباره بازی خواهم کرد.

* الان در کدام کشور هستی؟

فعلا نمی‌خواهم بگویم کجا هستم،‌ باید همه چیز درست شود بعد می‌گویم.

* قانونی از کشور خارج شدی؟

کاملاً قانونی، با پاسپورت از فرودگاه امام خمینی (ره).

* چند سال در تیم ملی حضور داشتی؟

تقریبا دو سال در تیم ملی بودم، یک دوره در مسابقات قهرمانی آسیا با تیم ملی بودم و قهرمان آسیا شدم. تا پیش از جام جهانی کلمبیا هم عضو تیم ملی بودم اما کتفم شکست و دیگر دعوت نشدم.

* چرا اسم تو در این ماجرا مطرح شد؟

نمی‌دانم برای چه اسم من را گفتند و از طریق وکیلم پیگیر هستم.

* دلیل خروجت از ایران چه بود؟

سه سال بود می‌خواستم از ایران بروم، اما شرایطش فراهم نبود و مشکلات مانع می‌شد، یک‌دفعه شرایط فراهم شد و من هم رفتم.

* حرف آخر...

بازهم تأکید می‌کنم همه این حرف‌هایی که علیه من زده می‌شود،‌ شایعه است و تکذیب می‌کنم.



شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از از سایت مشرق، تاریخ انتشار17مهر 97، کدخبر: 900730، www.mashreghnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین