پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۲۱۷۳
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱
شهردار کلانشهر تبریز از افزایش ۱۰ درصدی درآمدهای شهرداری در شش ماهه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد.وی از همراهی مردم با شهرداری منطقه ۴ تبریز در اجرای پروژه‌های عمرانی نیز تصریح کرد: ویترینی کار کردن و بدهکار کردن شهر، در برنامه‌های شهرداری کلانشهر تبریز وجود ندارد و نمی‌خواهیم کاری کنیم که مدیران بعد از ما، معطل اجرای پروژه‌های ناتمام گذشته شوند.

شعار سالمهندس ایرج شهین باهر ظهر امروز در آیین بهره‌برداری از مسیرگشایی خیابان حجتی به چایکنار ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: اگر همکاری و تلاش این عزیزان در حوزه‌های مختلف، همراه شهرداری نباشد در بسیاری از حوزه‌ها نمی توانیم آن چنان که باید و شاید، خدمات شایانی را به مردم ارائه کنیم.

وی از همراهی مردم با شهرداری منطقه ۴ تبریز در اجرای پروژه‌های عمرانی نیز تصریح کرد: ویترینی کار کردن و بدهکار کردن شهر، در برنامه‌های شهرداری کلانشهر تبریز وجود ندارد و نمی‌خواهیم کاری کنیم که مدیران بعد از ما، معطل اجرای پروژه‌های ناتمام گذشته شوند.

وی ادامه داد: در اجرای تمامی پروژه‌های شهری، تلاش کرده ایم که حق و حقوق مردم را به صورت کامل پرداخت کرده و بدهکار هیچ یک از شهروندان نباشیم.

شهردار کلانشهر تبریز، اجرای کامل و ۱۰۰ درصدی پروژه‌های شهری را اولویت اصلی این نهاد عمومی عنوان کرد و ادامه داد: تمامی مدیران شهرداری باید بدانند که اگر کاری می‌کنیم نباید به مردم بدهکار بمانیم.

مهندس ایرج شهین باهر با اشاره به انتخاب خود به عنوان نماینده شهرداران کلانشهرهای کشور تصریح کرد: بسیاری از شهرداری های کشور توان پرداخت حقوق کارمندان خود را ندارند ولی افتخار می کنیم که در کنار پرداخت حقوق کارکنان، پروژه های عمرانی شهر را نیز تعطیل نکرده و با تمام توان اجرا می‌کنیم.

وی تلاش برای کاهش هزینه و افزایش درآمد شهرداری را یکی دیگر از اولویت‌های مدیریتی خود برشمرد و عنوان کرد: علی رغم رکود اقتصادی، درآمد شهرداری تبریز در شش ماهه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بیش از ۱۰ درصد افزایش یافته است.

شهردار کلانشهر تبریز همچنین تصریح کرد: هیچ شخصی نمی‌تواند ما را در ارائه خدمت به مردم سست کند و همچنان برای افزایش رفاه مردم و ارائه خدمات به آنان تلاش می‌کنیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت شهرداری منطقه 4 تاریخ انتشار 19مهر 97، کدمطلب: 3194، www.m4.tabriz.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین