پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۴۸۵
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱
برجسته‌ترین هدف از بعثت پیامبر اکرم(ص) وحدت میان مسلمانان بود.

شعارسال: مولوی نذیر احمد سلامی ظهر امروز در همایش طلیعه رهایی «بزرگداشت عید سعید مبعث حضرت محمد مصطفی(ص)» که در تالار ایثار هتل ثامن برگزار شد، اظهار داشت: آنچه که برای مسلمانان اهمیت دارد اهداف و مقاصد بعثت هستند و وظیفه تبلیغ پیام بعثت پس از پیامبر اکرم(ص) بر عهده امت بوده و شرعاً باید این اهداف را دنبال کرد.

وی افزود: اهداف بعثت در علم، آگاهی، بصیرت و ایجاد فضای امن با هدف وحدت میان مسلمان بوده است.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه نخستین پیام بعثت، پیام علم بود و کسی فکر نمی‌کرد که این پیام در فضای کُشت و کُشتار بیرون بیاید، خاطرنشان کرد: دین مبین اسلام بیش از هر مکتبی به علم ارزش قائل است و پیامبر اعظم(ص) مأموریت پیدا کردند تا این علوم را به مسلمانان بیاموزند و خداوند متعال دستور داده تا از مؤلفه‌های امنیت پاسداری کنید.

مولوی سلامی با اشاره به اینکه مبتکرین علم مسلمانان بودند، تصریح کرد: مبتکران تمام علومی که سبب رشد و پیشرفت غربی‌ها شده است مسلمانان بودند.

وی تأکید کرد: ایران در نقطه‌ای واقع شده که کشورهای اطرافش با جنگ و ناامنی مواجه است و در چنین شرایطی کشورمان از امنیت کامل برخوردار است که مؤلفه اول آن داشتن رهبری آگاه و عالم، مؤلفه دوم تعامل مردم با مسئولان و مؤلفه سوم حراست و حفاظت مرزبانان غیور از این آب و خاک بوده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: برجسته‌ترین هدف از بعثت پیامبر اکرم(ص) وحدت میان مسلمانان بود.

مولوی سلامی گفت: اگر مسلمانان براساس یک وحدت و انسجام و در سایه یک خرد جمعی از منابعی که دارند استفاده بهینه می‌کردند امروز شاهد چنین شرایط ناخوشایندی نبودیم.

وی با اشاره به ضرورت اهمیت بر موضوع اتحاد و وحدت میان مسلمانان، افزود: دشمن به دنبال اسلام هراسی و ایجاد رعب و وحشت بوده و آتش را برسر مسلمانان مظلوم و بی‌گناه می‌ریزد و تا مسلمانان با یکدیگر متحد نشوند پیشرفت نمی‌کنیم، زیرا جوامع غیراسلامی کاری برای مسلمانان نمی‌کنند و نمونه آن سنگ‌اندازی‌هایی بود که در مسئله برجام ایجاد شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار خبر 16 اردیبهشت 1395، کدمطلب: 1067202 ،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین