پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۵۲۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱
مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال افغانستان با قهرمانی باشگاه 'طوفان هریرود ' پایان یافت. در این بازی حضور زنان افغان نیز گسترده و تا دیرهنگام شب گذشته آنان حضور پر شور در ورزشگاه کابل داشتند.
شعار سال: مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال افغانستان با قهرمانی باشگاه 'طوفان هریرود ' پایان یافت. در این بازی حضور زنان افغان نیز گسترده و تا دیرهنگام شب گذشته آنان حضور پر شور در ورزشگاه کابل داشتند.

مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال افغانستان تا دیر هنگام شب گذشته (سوم عقرب/ آبان) در کابل ادامه داشت که با قهرمانی باشگاه 'طوفان هریرود ' پایان یافت.

این مسابقه در میدان سبز فدراسیون فوتبال افغانستان در کابل، پایتخت برگزار شد. به‌رغم تهدیدهای امنیتی حضور مردم در این مسابقه گسترده بود و ورزشگاه هفت هزار نفری فدراسیون فوتبال پر بود.

در این بازی حضور زنان افغان نیز گسترده و تا دیرهنگام شب گذشته آنان حضور پر شور در ورزشگاه کابل داشتند.

حضور زنان افغانستان در سال‌های اخیر در میادین ورزشی این کشور پر شور و گسترده بوده‌است.

در آغاز و در وقفه بین دو نیمه بازی نیز خوانندگان افغان آواز خواندند که با شور و هیجان زیادی همراه بود.

در وقت قانونی هیج یک از دو تیم قادر به باز کردن دروازه حریف نشد و تک گل طوفان هریرود در دقیقه ۱۰۰ بازی زده شد.

حدود یک ماه قبل فدراسیون فوتبال افغانستان تایید کرد که فصل هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال افغانستان با مشکلات مالی مواجه شده و ممکن است که برگزار نشود. بعدا یک شرکت خصوصی دیگر برگزاری این لیگ را به عهده گرفت.

در شش سال گذشته یک شرکت خصوصی یکی از حامیان مالی این لیگ بوده و گفته می‌شود این شرکت با فدراسیون فوتبال قطع همکاری کرده است.

طوفان هریرود در طول هفت دور برگزاری لیگ برتر فوتبال افغانستان، برای دومین بار جام قهرمانی را به هرات در غرب افغانستان می‌برد.

شماری از مقام‌های ارشد دولتی افغانستان نیز دراین مراسم حضور یافته بودند.

با تمام مشکلاتی که در افغانستان وجود داشته، ورزش در سال‌های اخیر برای مردم افغانستان پیوسته شادی آفریده است.




شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری آفتاب، تاریخ انتشار: 4 آبان 1397، کدخبر: 553029 ، www.aftabnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
0
0
س.ح75
بانوان ایرانی حتی از بانوان افغان هم کمترن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین