پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۶۵۸۶۳
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۸
عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: کشور باید به سمت استاندارد سازی نظام بانکی حرکت کند تا ضمن کسب منفعت در فضای FATF، در فضای داخلی کشور نیز شهروندان از خدمات بهتری برخوردار شوند.

شعارسال: علیرضا رحیمی با اشاره به تمدید مهلت چهار ماهه FATF برای ایران و ضرورت تدوین سازوکار لازم در این دوره افزود: بخشی از توصیه‌های گروه اقدام مالی مربوط به اصلاح لوایح مرتبط با پول شویی و مبارزه با تروریسم بود که این اقدام در مجلس انجام شد.

وی ادامه داد: از سوی دیگر دو قانون مبارزه با تامین مالی تروریسم اصلاح و تدوین شده، بنابراین فرایند قانونگذاری در مجلس تمام شده است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: لایحه CFT تنها لایحه‌ای است که به تازگی در مجلس تصویب و به شورای نگهبان ارجاع شده است، غیر از این موارد، سایر توصیه نامه‌های گروه اقدام مالی مربوط به اصلاح ساختار بانکی، شفافیت مالی و غیره است.

رحیمی تاکید کرد: اقتصاد شفاف تنها یک درخواست بین المللی نیست، بلکه این درخواست نمایندگان و مردم از مدت ها قبل بوده و دولت دوازدهم نیز به طور جدی آن را پیگیری کرده است.

به گزارش خانه ملت، عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: با توجه به ضرورت تدوین سازوکار لازم در حوزه اصلاح نظام پولی و بانکی در این مهلت چهار ماهه، گروه اقدام مالی دولت برنامه هایی را تدوین و در دستور کار خود قرار داده است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازخبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 8آبان 1397 ، کدخبر:83083438 ،www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین