پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۵۹۹۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹
یکی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه که نخواست نامش فاش شود می‌گوید که در آن جلسه هرچند که آیت‌الله یزدی نسبت به این دیدار ابراز ناراحتی کرد، اما نگفت که می‌خواهد به آیت‌الله شبیری زنجانی نامه بنویسد. او می‌گوید که آیت‌الله یزدی حتماً می‌دانسته که اگر موضوع نامه را مطرح کند، اعضا با آن مخالفت می‌کنند، به همین خاطر موضوع نگارش نامه را در جلسه مطرح نکردند.
شعار سال: یکی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه که نخواست نامش فاش شود می‌گوید که در آن جلسه هرچند که آیت‌الله یزدی نسبت به این دیدار ابراز ناراحتی کرد، اما نگفت که می‌خواهد به آیت‌الله شبیری زنجانی نامه بنویسد. او می‌گوید که آیت‌الله یزدی حتماً می‌دانسته که اگر موضوع نامه را مطرح کند، اعضا با آن مخالفت می‌کنند، به همین خاطر موضوع نگارش نامه را در جلسه مطرح نکردند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نسبت به دیدار آیت‌الله شبیری زنجانی از مراجع تقلید با برخی چهره‌های سیاسی در جلسه جامعه مدرسین واکنش نشان داده بود.
 آیت‌الله محمد یزدی، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در واکنش به تصویری که از دیدار آیت‌الله سیدموسی شبیری زنجانی با رئیس دولت اصلاحات و چند روحانی دیگر منتشر شده بود، نامه‌ای سرگشاده به این مرجع تقلید نوشت.

به نوشته ایرنا، ادبیات این نامه به‌گونه‌ای بود که واکنش بسیاری از چهره‌های حوزه علمیه قم را در پی داشت، تا آنجا که آیت‌الله عندلیب همدانی در اعتراض به این نامه از عضویت در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم کناره‌گیری کرد.

اما این نامه درحالی نوشته شده است که آیت‌الله یزدی قبل از نگارش نامه در یکی از جلسات جامعه مدرسین موضوع دیدار آیت‌الله شبیری زنجانی با رئیس دولت اصلاحات را مطرح و نسبت به آن ابراز ناراحتی می‌کند.

با این حال، یکی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه که نخواست نامش فاش شود می‌گوید که در آن جلسه هرچند که آیت‌الله یزدی نسبت به این دیدار ابراز ناراحتی کرد، اما نگفت که می‌خواهد به آیت‌الله شبیری زنجانی نامه بنویسد.

او همچنین می‌گوید که آیت‌الله یزدی حتماً می‌دانسته که اگر موضوع نامه را مطرح کند، اعضا با آن مخالفت می‌کنند، به همین خاطر موضوع نگارش نامه را در جلسه مطرح نکردند. از طرف دیگر، شاید هم با عده‌ای برای نگارش نامه مشورت کرده باشند ولی به‌هرحال در جلسه چیزی درباره نگارش نامه مطرح نشد.

به‌تازگی تصویری از دیدار آیت‌الله شبیری زنجانی با عبدالله نوری، وزیر کشور دولت اصلاحات، سیدمحمد موسوی خویینی‌ها، دبیر مجمع روحانیون مبارز، رئیس دولت اصلاحات، غلامحسین کرباسچی، دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی، عبدالمجید معادیخواه، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال‌های ابتدایی انقلاب، منتشر شد. این دیدار که در تهران و در منزل عبدالله نوری برگزار شده بود با واکنش منفی دبیر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم مواجه شد. آیت‌الله محمد یزدی چند روز پس این دیدار با انتشار نامه‌ای سرگشاده به آیت‌الله شبیری زنجانی به این مرجع تقلید با ادبیات تندی معترض شد و به ایشان هشدار داد دیگر این‌گونه دیدارها تکرار نشود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری انتخاب، تاریخ انتشار: 9 آبان 1397، کدخبر: 438287 ، www.entekhab.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
0
0
چرا باید این نامه علنی می شد؟؟؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
0
0
م.آ75
خوب این موضوع در اصل قضیه اصلا تاثیری نداره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین