پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۶۵۷۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹
ظریف در گفتگوی تلفنی با وزیر خارجه دانمارک ضمن رد ادعاهای واهی مبنی بر انجام عملیات تروریستی در دانمارک، آمادگی کشورمان را برای همکاری با مقامات امنیتی دانمارک جهت روشن‌سازی ابعاد مختلف این دسیسه و کشف حقیقت اعلام کرد.
شعارسال: محمدجواد ظریف وزیر خارجه کشورمان شب گذشته به صورت تلفنی با همتای دانمارکی خود دیدار کرد.

در گفتگو با وزیر امور خارجه دانمارک همچنین طرفین در خصوص ادعای اخیر پلیس آن کشور مبنی بر اجرای عملیات تروریستی در دانمارک گفتگو شد.

وزیر امور خارجه کشورمان با رد این ادعا‌های واهی، به تلاش آشکار رژیم صهیونیستی برای تخریب روابط ایران و کشور‌های اروپایی و از بین بردن ابتکارات اروپا برای حفظ برجام اشاره و آمادگی کشورمان را برای همکاری با مقامات امنیتی دانمارک به منظور روشن سازی ابعاد مختلف این دسیسه و کشف حقیقت اعلام کرد.

ظریف در عین حال مسئولیت دولت دانمارک را برای تعقیب و دستگیری عوامل گروهک تروریستی که به دخالت در حمله تروریستی اهواز اعتراف کرده و مسئولیت آن را پذیرفته اند، یادآور شد و اقدام دولت دانمارک را برای حمایت از این افراد به رغم اذعان صریح به مسئولیت عملیات تروریستی اخیر در اهواز، غیرقابل قبول دانست.

وزیر امور خارجه دانمارک در این گفتگوی تلفنی بار دیگر بر حمایت دانمارک از برجام و همراهی با سازوکار‌های مالی اروپا برای ادامه همکاری‌های اقتصادی با ایران تاکید کرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی انتخاب ، تاریخ انتشار: ۱۲ آبان 1397 ، کدخبر: 438839 ، www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۲
0
0
م.م77
کاش مسئولین وزارت خارجه عزت ملی رو حفظ میکردند مقابله به مثل میکردن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۳
0
0
م.آ75
اینکه چه کاری صورت گرفت که تا این حد تهمت زده میشه باید متوجه اعمال گذشتمون باشیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین