پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۶۷۳۶
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱
اگرچه اعلام شده است که تحریم اینترنت ایران شدنی نیست اما برخی از کاربران فضای مجازی در حال دامن زدن به چنین شایعاتی هستند.

شعارسال:اگرچه اعلام شده است که تحریم اینترنت ایران شدنی نیست اما برخی از کاربران فضای مجازی در حال دامن زدن به چنین شایعاتی هستند.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در اردیبهشت ماه سال جاری در اقدامی یک جانبه و بر خلاف قوانین بین المللی در فرمانی خروج آمریکا از برجام را امضا کرد. او با امضا این بیانیه اعلام کرد تحریم ها علیه ایران از سرگرفته خواهد شد.

در چند وقجستجوت اخیر ذهن مخاطبان فضای مجازی با این سوال درگیر شده است که آیا با آغاز فاز دوم تحریم های آمریکا علیه ایران، استفاده از اینترنت برای کاربران ایرانی توسط این کشور تحریم خواهد شد یا خیر. پیش از این حسین فلاح‌جوشقانی معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی با تأکید بر این که اساساً امکان تحریم اینترنت وجود ندارد توضیح داده بود: اینترنت یک شبکه گسترده جهانی است و عملیاتی بودن اینکه اینترنت روی ایران بسته شود، از نظر فنی غیرممکن است.

در فیلم زیر ابتدا توضیحات وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره عملیاتی شدن این نوع تحریم را خواهید دید و در ادامه پاسخی به سوال آیا به لحاظ فنی عملیاتی شدن چنین تحریمی شدنی است یا نه را مشاهده خواهید کرد.


تعداد بازدید : 4

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار12آبان 97، کدخبر: 6718735،www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین