وی با بیان اینکه به طور میانگین هر ساعت ۳۵۰ تماس شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی توسط ماموران ۱۱۰ کلانتری ها در سطح شهر عملیاتی میشود، گفت: مأموران ضمن حضور در محل های درخواست شده از سوی شهروندان موضوعات مختلفی را رسیدگی و اقدامات قانونی در این خصوص را انجام میدهند.
به گفته وی، روزانه کارشناسان بازرسی تماسهای کنترلی با شهروندان برای بررسی میزان رضایتمندی آنان دارند و از تماسهای ۱۹۷ که شهروندان پیشنهادات ، انتقادات و قدردانی هایی را مطرح می کنند موارد اعلامی را برای بهبود کیفیت ماموریت ها تحت بررسی قرار می دهند.
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار:14 آبان 1397 ، کدخبر:97081406831 www.isna.ir،