پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۲۳۷۵
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۴:۱۹
رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در خصوص مدت زمان اعزام نیروهای ۱۱۰ گفت: تلاش می‌کنیم تا کمتر از هفت دقیقه به محل مورد نظر برسیم، البته ممکن است؛ استثنائاتی نیز در این خصوص وجود داشته باشد.

شعارسال: سرهنگ کیوان ظهیری (رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ) در خصوص رسیدگی به کار مردم در کلانتری‌ها گفت: افراد انتظار دارند در مراجعه به کلانتری‌ها مشکلات‌شان برطرف شود، اما از آنجایی که مردم با قانون آشنایی ندارند، تصور می‌کنند همه مشکلات‌شان در کلانتری‌ها برطرف می‌شود، در حالی که در بسیاری از موارد اینگونه نیست و پرونده‌ها به دادسرا ارجاع می‌شود.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ تاکید کرد: ضابطین قانون و اجرا کننده‌های قانون هستیم و تمام اقداماتی که انجام می‌دهیم، براساس قانون است، اما در خصوص نحوه اجرا وظیفه داریم؛ رعایت حقوق شهروندی را انجام دهیم.

ظهیری در خصوص اینکه در کدام مناطق تهران اوباش‌گری بیشتر وجود دارد، گفت: با توجه به حضور نیروهای گشتی خوشبختانه چنین مواردی در مناطق مختلف شهر تهران دیده نمی‌شود، مگر در مواردی خاص که نیروهای ما حضور پیدا کرده و برخورد قاطع انجام می‌شود، البته گاهی اوقات معتادان متجاهر به علت مصرف مواد و تاثیر آن مزاحمت‌هایی ایجاد می‌کنند که این افراد نیز با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر جمع‌آوری می‌شوند.

وی در خصوص مدت زمان اعزام نیروهای ۱۱۰ گفت: تلاش می‌کنیم تا کمتر از هفت دقیقه به محل مورد نظر برسیم، البته ممکن است؛ استثنائاتی نیز در این خصوص وجود داشته باشد.

او در پاسخ به این سوال که در چه ساعاتی تخلفات بیشتر اتفاق می‌افتد، توضیح داد: بیشترین تخلفات در ساعات ابتدایی شب انجام می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این گفته که اراذل و اوباش در محله هرندی به صورت گروهی فعالیت می‌کنند، صحت دارد؟ گفت: خیر، هیچ باند و گروهی از اراذل و اوباش در هیچ سطحی در این منطقه وجود ندارد و هرگاه که به ما اطلاع دهند که اراذل و اوباش در این منطقه تجمع کرده و اقدام به فعالیت غیرقانونی و اوباش‌گرانه می‌کنند، سریعا با اعزام نیرو به این منطقه با آنها برخورد می کنیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا ، تاریخ انتشار: 7 شهریور 1397 ، کدخبر: 662294 ، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین