پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۹۴۱
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: عملکرد پلیس پایتخت در زمینه امنیت اجتماعی بسیار مطلوب است.

شعار سال: رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به همراه اعضای این کمیسیون در مجلس دهم، برای بازدید و آگاهی از چگونگی ماموریت ها و اقدامات صورت گرفته در راستای تامین نظم و امنیت اجتماعی در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، حضور یافتند.

در ابتدای این بازدید رییس و اعضای کمیسیون در پلیس امنیت اخلاقی تهران بزرگ حضور به هم رساندند و سردار حسین ساجدی نیا، فرمانده انتظامی تهران بزرگ، گزارشی از چگونگی اقدامات صورت گرفته در راستای تامین امنیت و ارتقای امنیت عمومی شهر تهران بیان داشت و پس از آن علاءالدین بروجردی و همراهان از بخش های مختلف مجموعه فاتب بازدید کردند.

بروجردی، در حاشیه بازدید خود در گفتگویی خبری در خصوص ارزیابی عملکرد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، ضمن مثبت خواندن اقدامات صورت گرفته اظهار داشت: در چهارچوب وظیفه نظارتی مجلس شورای اسلامی و به طور خاص کمیسیون امنیت ملی اولین ساعات بامداد ۱۹ مرداد ماه ضمن حضور در ستاد فاتب از مجموعه فعالیت های مرتبط با پلیس امنیت اخلاقی، مرکز فوریت های ۱۱۰، مرفوک و تمامی اقداماتی که به خصوص شب هنگام از سوی تلاش گران عرصه نظم و امنیت اجتماعی پلیس پایتخت صورت می گیرد بازدید کردیم.

وی ضمن تقدیر از فعالیت های صورت گرفته، دستاوردها و موفقیت های پلیس پایتخت از سردار حسین ساجدی نیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ تجلیل و خاطرنشان کرد: شهروندان تهرانی باید بدانند که چه بار سنگینی از حفظ امنیت مردم در شرایطی که همگان در حال استراحتند بر دوش نیرو های انتظامی شهر تهران قرار دارد.

بروجردی روند و چرخه کار تامین امنیت در شهر تهران را سیستمی، مرتب و منظم ارزیابی کرد و اعلام داشت: در این روند مشخص شد که گشت ها و واحد های اجرایی برای اجرای ماموریت هایشان برنامه ریز شده عمل می کنند و مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تهران بزرگ و گشتی های این پلیس نیز طبق رصد صورت گرفته در حدود ۴ الی ۵ دقیقه در محل حادثه حاضر و درخواست های شهروندان را مرتفع می کنند.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: بنده و همکارانم به عنوان نمایندگان مجلس شورای اسلامی و به طور اخص اعضای این کمیسیون در زمان تصویب بودجه حمایت لازم را از اعتبارات تخصیص یافته به ناجا انجام می دهیم و این را وظیفه خود می دانیم.

بروجردی در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه ارزیابی شما از فرماندهی انتظامی تهران بزرگ چیست؟ خاطر نشان کرد: با توجه به اقدامات صورت گرفته در مجموعه فاتب عملکرد این یگان بسیار مناسب و مطلوب ارزیابی می شود و پلیس پایتخت از آمادگی بسیار خوبی برخوردار بود، البته بازدیدهای سرزده و مستمر از پلیس پایتخت ادامه خواهد داشت.

در ادامه مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در دهمین مجلس شورای اسلامی پس از بازدید از بخش های مختلف فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ضمن خداقوت به تمام تلاشگران عرصه نظم و امنیت شهر تهران اظهار داشت: بنده به واسطه مطالعات دانشگاهی، بحث های مطبوعاتی و جریان های سیاسی شناخت قبلی از پلیس پایتخت داشتم ولی نوع جهان بینی و نگرش من در خلال بازدیدی که به اتفاق دیگر مسئولان داشتیم به خاطر گزارش هایی که همکاران نیروی انتظامی تهران بزرگ در خصوص عملکرد فعالیت هایشان ارائه دادند، تغییر کرد.

وی با اشاره به حجم زیاد فعالیت های پلیس پایتخت در شهر تهران تصریح کرد: احساس ما به ما این را می گوید که مسئولیت ما در حال حاضر بیش از آن چیزی است که فکرش را می کردیم.

نماینده مردم شهر تهران در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: وقتی در جریان گزارش عملکرد مسئولان فاتب در حوزه مسایل اجتماعی و بحث هایی که در فضای سایبر و شبکه های مجازی در حال زخ دادن است قرار می گیریم، متوجه می شویم که این اقدامات فراتر از دیدگاه ما است و وظیفه ما این است که در تک تک مواردی که مربوط به امنیت اجتماعی و انضباط شهری می شود در خدمت شهروندان و مردم عزیز شهر تهران باشیم.

کواکبیان با اشاره به سخنان بروجردی گفت: وظیفه نمایندگان مجلس و به خصوص نمایندگان شهر تهران این است که واقعا از حقانیت، صلابت و ایستادگی کارکنان خدوم فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در راستای تامین امنیت جامعه دفاع کنیم.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 19 مرداد 95 ، کد مطلب: 3736532: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین