پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۶۸۹۶۷
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵
منصور غلامی در حاشیه سومین نشست سراسری «دستیاران ویژه حقوق شهروندی دستگاه‌های اجرایی و اولین نشست رابطین حقوق شهروندی دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها» در جمع خبرنگاران با اشاره به ارز دانشجویی اظهار کرد: وزارت علوم درباره تأمین ارز برای دانشجویانی که با هزینه شخصی خود به دانشگاه‌های خارج از کشور رفته‌اند، مسئولیتی نداشته و هیچ مبلغی از سهمیه منابع ارزی وزارت علوم به این دانشجویان تعلق نمی‌گیرد. وزارت علوم صرفاً نقش تأیید مدارک تحصیلی آنها را دارد

شعارسال:وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در جمع خبرنگاران گفت: تغییری در آیین‌نامه به‌عنوان شروط انتقال بورسیه از خارج به داخل داده نشده است.

منصور غلامی در حاشیه سومین نشست سراسری «دستیاران ویژه حقوق شهروندی دستگاه‌های اجرایی و اولین نشست رابطین حقوق شهروندی دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها» در جمع خبرنگاران با اشاره به ارز دانشجویی اظهار کرد: وزارت علوم درباره تأمین ارز برای دانشجویانی که با هزینه شخصی خود به دانشگاه‌های خارج از کشور رفته‌اند، مسئولیتی نداشته و هیچ مبلغی از سهمیه منابع ارزی وزارت علوم به این دانشجویان تعلق نمی‌گیرد. وزارت علوم صرفاً نقش تأیید مدارک تحصیلی آنها را دارد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری درباره تبدیل بورسیه‌های خارج به داخل گفت: آیین‌نامه انتقال دانشجویان شاغل به تحصیل از خارج به داخل پیش از این نیز وجود داشته و براساس همین آیین‌نامه، دانشجویان در هر مقطع تحصیلی می‌توانند به داخل انتقال یابند.

غلامی افزود: البته برای اینکه تعیینه‌های مالی برای دانشجویانی که خارج از کشور تحصیل می‌کنند زود برداشته شود، صرفاً مدت‌زمانی را که خارج بوده‌اند به‌اندازه یک ترم کم خواهیم کرد. لذا تغییری در آیین‌نامه به‌عنوان شروط انتقال داده نشده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار22آبان 97، کدخبر: 325412، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین