پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۶۸۶۹۸
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰
مدیر کل بورس و اعزام دانشجویان خارج وزارت علوم از اعزام یک هزار و ۳۰۰ نفر از دانشجویان دکتری به فرصت مطالعاتی خارج از کشور از ابتدای سال جاری خبر داد.

شعار سال: ابراهیم حاجی زاده درباره اعزام دانشجویان دکتری به فرصت مطالعاتی خارج از کشور گفت: از ابتدای سال جاری حدود یک هزار و ۳۰۰ نفر از دانشجویان دکتری به فرصت مطالعاتی خارج از کشور اعزام شده اند.

وی با اشاره به حمایت وزارت علوم از اعزام دانشجویان دکتری به فرصت مطالعاتی ادامه داد: اداره کل بورس وزارت علوم در حال حاضر موضوع اعزام دانشجویان دکتری به فرصت مطالعاتی را در دستور کار خود قرار داده و براساس تعداد تعهداتی که در این زمینه داشته مشغول انجام کارهای مربوط به آن است.

مدیر کل بورس و اعزام دانشجویان خارج وزارت علوم افزود: همچنین براساس برنامه ریزی هایی که انجام شده، در صورت مطلوب شدن و گشایش وضعیت ارزی، سهمیه های جدید برای استفاده دانشگاه ها اعلام می شود.

اخیرا، مجتبی صدیقی درباره حذف فرصت مطالعاتی دانشجویان دکتری ورودی سال های ۹۴ و ۹۵ گفت: فرصت مطالعاتی دانشجویان دکتری حذف نشده است، دانشجویان ورودی ۹۵ سال آینده نیز فرصت دارند.

وی ادامه داد: فرصت مطالعاتی ورودی های ۹۴ نیز با همان شرایط اعلام شده ارائه می شود، دانشجویانی که از سازمان امور دانشجویان حمایت مالی دارند به فرصت مطالعاتی اعزام می شوند.

معاون دانشجویی وزیر علوم افزود: پیگیری های سازمان امور دانشجویان از سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی ادامه دارد امیدواریم که به نتیجه مطلوب برسد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 21 آبان 97، کد مطلب: 4455464،www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین