پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۱۹۴۵۶۲
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴
رئیس سازمان امور دانشجویان می گوید: تمامی تلاش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بر این استوار است که همانند سال 97، اعزام برای فرصت های مطالعاتی دوره دکتری در سال 98 نیز با ارز نیما ادامه یابد و به طور حتم اعزام دانشجویان دکتری مانند هر سال انجام می شود.

شعار سال: مجتبی صدیقی درباره وضعیت اعزام اساتید و دانشجویان برای فرصت های مطالعاتی در سال 98 اظهار داشت: همان گونه که بانک مرکزی و دولت در اختصاص ارز نیما برای اعزام دانشجویان دکتری به فرصت های مطالعاتی کوتاه مدت در سال 97 کمک کردند، برای سال آینده نیز تمامی تلاش خود را به کار می گیریم، تا اعزام ها بر اساس نرخ ارز نیما انجام شود.
وی ادامه داد: سال 97 تمامی تلاش خود را به کار گرفتیم تا با توجه به تغییر سیاست های ارزی، در اعزام دانشجویان برای فرصت های مطالعاتی خللی ایجاد نشود و در این زمینه موفق عمل کردیم.
صدیقی با بیان اینکه تصمیم های اتخاذ شده در بودجه ریالی در انتظار مصوبات مجلس شورای اسلامی در باره نرخ ارز است، تصریح کرد: این سازمان در دیدارها و جلساتی با معاون اول رئیس جمهوری درخواست کمک کرده و امیدواریم دولت در این زمینه ما را یاری کند.
معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افزود: ارز اعضای هیات علمی از طریق دانشگاه ها و بر اساس سیاست های متناسب با دانشگاه تامین می شود. به عبارتی بخشی از طریق کمک دانشگاه و بخشی نیز حقوق اعضای هیات علمی است که در مجموع فرصت مطالعاتی را برای استاد فراهم می سازد.
رئیس سازمان امور دانشجویان با اشاره به اینکه سازمان امور دانشجویان اعزام دانشجویان دکتری را دنبال می کند، تاکید کرد: تمامی تلاش خود را به کار می گیریم تا وقفه ای در اعزام های سال 98 نداشته باشیم، اما به طور حتم دوره فرصت ها کمتر از شش ماه نمی شود و همانند هر سال اعزام دانشجویان دکتری انجام می شود.
صدیقی در باره تعداد اعزام ها برای فرصت های مطالعاتی نیز گفت: احتمال محدودیت در تعداد فرصت های مطالعاتی به دلیل تغییر شرایط و سیاست های ارزی وجود دارد، اما تعداد اصلی فرصت های مطالعاتی اول اردیبهشت ماه سال 98 مشخص می شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ 17 اسفند 97، کد مطلب: 83235687: www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین