پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۲۰۱۰۸۵
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۲
دوره فرصت مطالعاتی برای دانشجویان دوره دکتری تخصصی(phd) دانشگاه‌های دولتی سراسر کشور در پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی ایجاد شد.

شعارسال: دوره فرصت مطالعاتی برای دانشجویان دوره دکتری تخصصی(phd) دانشگاه‌های دولتی سراسر کشور در پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی ایجاد شد.

با توجه به مصوبه سومین شورای تحصیلات تکمیلی پژوهشگاه و پس از پیگیری‌های انجام‌شده، پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی مصمم است تا دانشجویان برتر دانشگاه‌های سراسر کشور را در قالب فرصت مطالعاتی کوتاه‌مدت جذب کرده و شرایط لازم برای ارتقای دانش و کسب مهارت‌های تخصصی در آنان را فراهم کند.

دوره فرصت مطالعاتی، یک دوره تحقیقی کوتاه‌مدت شش تا ۹ ماهه است که تمام دانشجویان دوره دکتری قبل از دفاع از رساله خود می‌توانند از آن استفاده کنند. پایه اصلی فعالیت‌های علمی در این پژوهشگاه، کسب مهارت‌های لازم برای انجام فعالیت‌های پژوهشی در حوزه علوم ورزشی و موضوع تخصصی مرتبط با رساله دکتری دانشجو است.

هدف از برگزاری دوره فرصت مطالعاتی کوتاه‌مدت، تربیت افرادی است که با احاطه یافتن به آثار علمی در یک زمینه خاص و تخصصی مرتبط با موضوع رساله دکتری با آشنا شدن با روش‌های پیشرفته تحقیق و دستیابی به جدیدترین مبانی آموزش و پژوهش بتوانند با نوآوری در زمینه‌های علمی و تحقیقی در رفع نیازهای کشور و گسترش مرزهای دانش در رشته تخصصی خود، مؤثر باشند و به تازه‌هایی در جهان دانش دست یابند.

بر اساس این گزارش دانشجویان تمام‌وقت دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های سراسر کشور که نهایتاً سه سال از دوره تحصیلی آن‌ها گذشته باشد و طرح پیشنهادی رساله دکتری خود در دانشگاه مربوطه را تصویب کرده باشند؛ در راستای موضوع رساله خود می‌توانند اقدام به پذیرش دوره فرصت مطالعاتی از پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی کنند.

طبق اعلام روابط عمومی وزارت علوم، علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات تکمیلی می‌توانند به آدرس الکترونیکی http://ssrc.ac.ir/id/35467 مراجعه کنند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار: 21فروردین 1398 ، کدخبر: 98012108181،www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین