پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۲۰۸۶۴۹
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۶
معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: تا سه ماه آینده، فعالیت سه پروژه که در قالب طرح کلان معرفی شده است دوباره ازسر گرفته می‌شود.

شعار سال: مسعود برومند معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به وضعیت طرح‌های کلان در دانشگاه‌ها گفت: موضوع توقف طرح‌های کلان با توجه به شرایط تحریمی و اقتصادی، صحت ندارد.

وی تأکید کرد: انتظار داریم تا سه ماه آینده، فعالیت سه پروژه که در قالب طرح کلان معرفی شده است دوباره ازسر گرفته شود.

برومند ادامه داد: معاونت پژوهشی وزارت علوم با قوت هر چه تمام‌تر برنامه‌های از قبل طراحی شده برای امسال را دنبال می‌کند و هیچ خللی در این برنامه‌ها وارد نشده است.

وی خاطرنشان کرد: بررسی فعالیت پارک‌ها و مناطق ویژه علم و فناوری، برگزاری جلسات شورای عتف و اعزام فرصت مطالعاتی از جمله برنامه‌های این معاونت است که دنبال می‌شود.

جزئیات فرصت مطالعاتی اساتید جوان در صنعت

معاون پژوهشی وزارت علوم همچنین به تشریح روند اعزام فرصت مطالعاتی اساتید پرداخت و گفت: امسال همه اعضای هیئت علمی که به تازگی به جمع وزارت علوم پیوستند باید دوره فرصت مطالعاتی در صنعت را بگذرانند. این موضوع با هماهنگی دانشگاه‌ها و سازمان‌های مرتبط با وزارت علوم انجام می‌شود.

وی در پایان گفت: این دوره فرصت مطالعاتی به صورت شش ماهه در وضعیت است که در صورت تمایل اساتید می توانند به صورت نیمه وقت و تا ۱۲ ماه این دوره را به پایان برسانند.همچنین در دوره رسمی آزمایشی نیز اساتید ملزم به گذراندن دوره سه ماهه هستند که این دوره را نیز می‌توانند طی شش ماه به صورت نیمه وقت بگذرانند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 28 اردیبهشت 98، کد مطلب: 13980228000279: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین