پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۹۰۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۳
سردار حسین اشتری در حاشیه بازرسی از ستاد فرماندهی تهران بزرگ و در جمع خبرنگاران گفت: فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اجرای دقیق ماموریت ها توانسته نظم و آرامش را در پایتخت جاری کند.فرمانده ناجا از برخورد پلیس با مخلان نظم، جامعه هنجارشکنان، متخلفان و برهم زنندگان نظم عمومی در جامعه خبر داد.

شعارسال: فرمانده ناجا از برخورد پلیس با مخلان نظم، جامعه هنجارشکنان، متخلفان و برهم زنندگان نظم عمومی در جامعه خبر داد.

سردار حسین اشتری فرمانده ناجا در حاشیه بازرسی از ستاد فرماندهی تهران بزرگ و در جمع خبرنگاران گفت: فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اجرای دقیق ماموریت ها توانسته نظم و آرامش را در پایتخت جاری کند.

وی افزود: اقداماتی که به فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ابلاغ شده است باعث ارتقا امنیت بوده و این اراده در راستای برخورد با هرگونه هنجار شکنی است.

سردار اشتری با بیان اینکه هیچ نقطه ای در پایتخت وجود ندارد که پلیس بر آن اشرافیت نداشته باشد، گفت: کسی نیست که باعث آزار اذیت و مردم شود و پلیس با او برخورد نکند.

فرمانده ناجا در رابطه با برخورد پلیس با اخلال‌گران نظم اقتصادی در کشور گفت: پس از اتفاقاتی که در بازار سکه و ارز پیش آمد قبل از هر مجموعه که بخواهد در این راستا اقدامی انجام دهد این پلیس بود که وارد عمل شده و با اقدامات خود توانست با شناسایی متخلفان و دستگیری آن‌ها نقش به سزایی در تامین امنیت و فضای اقتصادی جامعه داشته باشد.

وی افزود: نتایج اقدامات پلیس در این زمینه هم منجربه شناسایی دو نفر از مخلان بازار سکه و ارز بود که صبح امروز به دار مجازات آویخته شدند و پلیس از این بابت که توانسته اقتدار خود را به نمایش بگذارد افتخار می‌کند.

سردار اشتری افزود: پلیس توانسته امنیت جامعه را که مسئله مهمی برای ما به شمار می‌آید برقرار کند و با توجه به مراسمی که در پیش رو داشتیم و آن هم مراسم باشکوه جاماندگان اربعین که از میدان امام حسین تا حرم حضرت عبدالعظیم(ع) انجام شد پلیس توانست بدون هیچ گونه بی‌نظمی و هرج و مرج و ناامنی امنیت زائران و راهپیمایان اربعین حسینی را تأمین کند که نقش فاتب در این مراسم بی‌بدیل بود.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در رابطه با برخورد با قاچاقچیان و فروشندگان مواد مخدر در کشور و در پایتخت گفت: گزارش‌های متعددی از مردم داشته‌ایم که در خصوص برخورد با قاچاقچیان و فروشندگان مواد مخدر و توزیع کنندگان آن اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی افزود: در بحث برخورد با انتقال دهندگان مواد مخدر و کسانی که فروشنده و توزیع کننده مواد مخدر در جامعه هستند با اقتدار و با برنامه ریزی دقیق برخورد خواهند شد؛ لذا شناسایی باندهای توزیع کننده در بحث مواد مخدر یکی از اولویت‌های پلیس است.

سردار اشتری در خصوص ارتباط مردم، شهروندان و پلیس گفت: در هفت ماهه گذشته بیش از 7 میلیون نفر از شهروندان با سامانه 110 پلیس تماس برقرار کردند که مشکلات خود را با پلیس در میان گذاشتند در ماه یک میلیون تماس با سامانه 110 و اعلام مشکلات از سوی شهروندان به پلیس ثبت شده است که روزانه آمار 10 هزار تماس در این سامانه ثبت شده است و این نشانگر ارتباط دوطرفه بین پلیس و مردم است.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران افزود: حدود 12 میلیون شهروند در پایتخت روزانه در حال تردد و به مسائل روزمره خود مشغول هستند که تأمین امنیت این عزیزان کار بسیار دشوار و بزرگی است اما با توجه به فعالیت بزرگ شهروندان در تهران این آرامش و امنیت قابل احساس است و این آرامش به راحتی به دست ما نرسیده است چرا که به واسطه حمایت‌ها و دعای مردم نسبت به پلیس و فعالیت‌های همکاران بنده در نیروی انتظامی تهران بزرگ و همچنین هدایت‌ها و رهنمودهای فرمانده کل قوا است که از این بابت خدارا شاکر هستیم.

وی تصریح کرد: بحث امنیت تهران بزرگ برای ما اهمیت دارد. برقراری امنیت در بعدهای مختلف مانند بعد اقتصادی، انتظامی، اجتماعی و اخلاقی باید در حوزه‌های مختلف ارتقا و در دستور کار پلیس قرار گیرد لذا با توجه به آیین نامه‌های اختصاص داده شده به فرماندهی انتظامی تهران بزرگ پلیس در حال فعالیت است و ممکن است در برخی نقاط هم در مسائل مختلفی دچار ضعف و ایراد باشیم که باید به آنها رسیدگی و نقایص برطرف شود.

سردار اشتری با بیان اینکه یکی از معضلات ما در بحث مواد مخدر جمع آوری و نگهداری معتادان متجاهر است، گفت: نیروی انتظامی در تهران و در کل کشور این توانایی را دارد که ظرف 48 ساعت تمامی معتادان متجاهر را شناسایی و جمع آوری کند و تحویل مقامات مربوطه دهد لذا از مقامات به ویژه شهرداری، بهزیستی و سایر ارگان‌های مربوطه به نگهداری معتادان متجاهر درخواست داریم تا محل‌هایی را برای ما درنظر گرفته و به ما در پاکسازی چهره شهر و کشور کمک کنند.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: در بحث ترافیکی با برنامه ریزی‌های خوبی که صورت گرفته است نسبت به سال‌های گذشته تلفات و خسارات کمتری داشته‌ایم و این اقدامات ما را راضی نخواهد کرد چرا که از نظر ما کشته شدن یک نفر در جاده‌ها و حوادث رانندگی نیز زیاد تلقی می‌شود.

وی تأکید کرد: با آوردن فناوری روز تجهیزات و پایش تصویری و کنترل در کشور و استفاده از دستگاه‌های دیگر که با ما در امر رصد و کنترل ترافیکی کمک می‌کنند اولویت پلیس این است که نظم ترافیکی را چه در سطح کشور و چه در سطح پایتخت برقرار کند که در این راستا راه اندازی مانیتورینگ هوشمند جهت کنترل کیفی و نظارت بر ترافیک شهری و جاده‌ای به ما کمک بسیار قابل توجهی خواهد کرد.

سردار اشتری در رابطه با بحث آموزش در حوزه همکاران پلیس گفت: یکی دیگر از اولویت‌های ناجا که در تهران هم رشد بسیار خوب و مطلوبی داشته است حرفه‌ای شدن همکاران و نیروی پلیس است که به وسیله آموزش مستمر آن است که این آموزش‌ها در مقاطع مختلف پلیس جهت بالا بردن و سطح کیفی فعالیت‌های پلیسی آن ارتقا پیدا کند.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران افزود: از افتخارات پلیس این است که توانسته در حوزه های مختلف مانند حوزه نظم و امنیت با متهمان و متخلفان برخورد قاطع داشته باشد و با هماهنگی دستگاه قضایی کسانی که باعث اذیت و آزار و سودجویی از مردم می‌شوند و نگرانی مردم را بیشتر از قبل می‌کنند بتوانیم گام بلندی برداریم و با متخلفان به صورت قاطع و صریح برخورد کنیم.

وی با بیان اینکه مجموعه پلیس یک مجموعه اجتماعی محور است، گفت: اقدامات پلیس بر اساس نیازمندی‌های مردم است مأموریت‌های پلیس در راستای درخواست‌های شهروندان و هموطنان از نیروی انتظامی صورت می‌پذیرد و همه این مأموریت‌ها به جهت کسب رضایت شهروندان و هموطنان از پلیس است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار:23 آبان 1397 ، کدخبر: 6730146،www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
0
0
م.م77
من واقعا هیچ وقت لمس نکردم مبارزه ی واقعی پلیس با مواد مخدر و کسانی که از این راه درامد دارن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین