پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۲۹۹۶
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱
فرمانده نیروی انتظامی گفت: هماهنگی میان پلیس و دستگاه قضایی منجر به این شده است که اخلالگران در هیچ جا احساس امنیت نمی‌کنند.

شعارسال: سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی ویژه کیش با بیان اینکه پلیس اینترپل اقدامات مناسبی برای دستگیری افراد متواری انجام داده است، اظهار کرد: هماهنگی میان پلیس و دستگاه قضائی منجر به این شده که اخلالگران در هیچ جا احساس امنیت نکنند.

وی خاطرنشان کرد: پلیس با هوشیاری و اقدامات مناسب توانسته بیش از 80 درصد جرایم فضای مجازی را کشف کند، امیدواریم بتوانیم در این زمینه توفیقات مطلوبی را کسب کنیم.

عالی ترین مقام انتظامی کشور خاطر نشان کرد: اشراف اطلاعاتی و هماهنگی مطلوب میان دستگاه قضائی و پلیس به شناسایی و دستگیری اخلالگران بازار اقتصادی منجر شد به طوری که امروز در هیچ جای کشور اخلالگران احساس امنیت نمی‌کنند.

فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: پلیس همواره خود را موظف و مکلف به اجرای قانون می‌داند و نه کمتر از آن و نه فراتر از قانون عمل خواهد کرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزای فارس، تاریخ انتشار26 دی 97، کد خبر: 13971026000832، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین