پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۰۴۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳
مدیرکل روابط بین‌الملل کشاورزی اتحادیه اروپا گفت: برنامه‌های جدیدی برای توسعه همکاری‌ها با ایران در زمینه پسته، گیاهان دارویی، محصولات ارگانیک و ... داریم.

شعار سال: جان کلارک در همایش مشترک توسعه همکاری‌های کشاورزی،استانداردها و تجارت مواد غذایی و کشاورزی ایران و اتحادیه اروپا اظهار کرد:برنامه‌های جدیدی برای توسعه همکاری‌ها با ایران در زمینه پسته، گیاهان دارویی، محصولات ارگانیک و استانداردهای غذایی داریم.

مدیرکل روابط بین‌الملل کشاورزی اتحادیه اروپا گفت:ما در این همایش درباره جزییات مربوط به مواد غذایی، نباتات و استانداردهای بالای اروپا به منظور توسعه تجارت صحبت خواهیم کرد و امیدواریم استانداردهای لازم برای صادرات محصولات کشاورزی ایران به اتحادیه اروپا رعایت شود.

وی این همایش را فرصتی برای ملاقات تجار ایرانی و اروپایی و مسوولان دانست و اظهار داشت: ما از این طریق بهتر می‌توانیم از شرایط یکدیگر مطلع شویم و این آشنایی‌ها به توسعه تجارت میان دو طرف کمک می‌کند.

کلارک ارتباط مردم با مردم را یکی دیگر از اهداف این همایش دانست و افزود:از سال گذشته اقدامات متنوعی در حوزه کشاورزی و مواد غذایی ایران و اتحادیه اروپا صورت گرفته است، اتحادیه اروپا مشتاق ماهی قزل آلا و کشمش ایران در بازار خود است.

مدیرکل روابط بین‌الملل کشاورزی اتحادیه اروپا افزود: دو طرف تاریخچه طولانی درباره تولید غذا دارند و با توجه به چالش تغییرات اقلیمی و تهیه غذای جوامعی که رو به پیری هستند، می‌توانیم با یکدیگر همکاری داشته باشیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ 28 آبان 97، کد مطلب: 327186: www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
0
0
س.ح75
با چین هم میشه همچین طرحی رو انجام داد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین