پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۰۴۵۵
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۲
بیست و پنجمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان در فضایی شاد و با تجلیل از فرزندان شهدای مدافع حرم، آغاز به کار کرد.در این آیین که هنرمندان استان و کشور "عمو حمید" و "عمو قناد" و اقشار مختلف مردم اعم از کودک و نوجوان در فضایی آکنده از شور و اشتیاق و نشاط برگزار شد حضور داشتند، گروه‌های سرود مختلف هنرنمایی کردند و فضای شادی را برای حضار رقم زدند، در ادامه نیز از تلاش‌های استاندار همدان توسط مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و عوامل جشنواره با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد.

شعارسال: بیست و پنجمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان در فضایی شاد و با تجلیل از فرزندان شهدای مدافع حرم، آغاز به کار کرد.

مراسم افتتاحیه بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با حضور مسئولان و هنرمندان استان در سالن فردوسی همدان برگزار شد.

در این آیین که هنرمندان استان و کشور "عمو حمید" و "عمو قناد" و اقشار مختلف مردم اعم از کودک و نوجوان در فضایی آکنده از شور و اشتیاق و نشاط برگزار شد حضور داشتند، گروه‌های سرود مختلف هنرنمایی کردند و فضای شادی را برای حضار رقم زدند، در ادامه نیز از تلاش‌های استاندار همدان توسط مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و عوامل جشنواره با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد.

زینت‌بخش این مراسم بادکنک‌های آبی و بنفشی بود که در دست کودکان خودنمایی می‌کرد و شادی و نشاط را در فضای سالن به ارمغان آورده بود با وجود تدارک بزرگترین سالن ورزشی برای این برنامه اما خیلی از شرکت‌کنندگان جایی برای نشستن نداشتند که این موضوع علاوه بر اینکه شور و اشتیاق مردم همدان به این جشنواره را نشان می‌دهد کمی نیز باعث بی نظمی شده بود.

در مراسم افتتاحیه کلیپی از فرزندان شهدای مدافع حرم همدان پخش شد و در ادامه به رسم ادب و احترام به مقام شامخ شهدا از این کودکان تقدیر به عمل آمد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در این مراسم با بیان اینکه اصالت شادی در سایه نشاط است اظهار کرد: کودک و تئاتر بارورکننده اندیشه‌هاست.

علیرضا درویش‌نژاد با بیان اینکه این جشنواره بزرگ با رویکرد تحول و جهش مردم برگزار می‌شود، ضمن قدردانی از زحمات چندین ساله استاندار همدان ادامه داد: از همه شما مردم اصیل و بانجابت خوش‌سیرت و خوش‌صورت همدان کمال تشکر دارم.

وی از همه دست‌اندرکاران این جشنواره تشکر کرد و خاطرنشان کرد: خلاقیت در سایه نشاط می‌تواند به پویایی برسد و در کنار مقبره بوعلی سینا بیست و پنجمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان آغاز به کار می‌کند.

استاندار همدان نیز با ابراز خرسندی از اینکه همدان امروز قطب کودک و نوجوان در کشور شد، اظهار کرد: امیدواریم فیلم کودک و نوجوان نیز به همدان بازگردد.

وی با بیان اینکه هر کار فرهنگی زیبنده این شهر تاریخی است که باید پیگیری شود، ضمن تشکر از مدیرکل ارشاد خاطرنشان کرد: سیدسعید شاهرخی استاندار مناسبی است که علاقه و تعلق خاطری به همدان دارد و قطعا همدان با وجود وی و همکاری‌های مردم رو به تعالی و پیشرفت در آینده نزدیک خواهد بود.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 28آبان 1397 ، کدخبر:1879791 ،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین