پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۰۶۱
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۳
نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه طی سخنانی اعلام کرد که پس از پایان نشست کارگروه بین المللی حمایت از سوریه در ۱۷ مِه در وین، زمان دور بعدی مذاکرات سوری-سوری مشخص خواهد شد.

شعارسال: به نقل از سانا، «استفان دی میستورا» نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه طی سخنانی اعلام کرد که زمان دور جدید مذاکرات صلح سوریه در ژنو پس از نشست کارگروه بین المللی حامی سوریه در وین مشخص خواهد شد.

بر اساس این گزارش دی میستورا طی سخنانی در این خصوص اظهار داشت: پس از پایان نشست کارگروه بین المللی حامی سوریه در ۱۷ مِه در وین، زمان آغاز دور جدید مذاکرات صلح سوریه اعلام خواهد شد.

وی در همین راستا تصریح کرد: تعیین زمان شروع دور جدید مذاکرات سوریه منوط به نتایج و دستاوردهای نشست کارگروه حمایت از سوریه است.

گفتنی است پیش از این «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه ابراز امیدواری کرده بود که گفتگوهای سوری-سوری در ماه جاری میلادی ازسر گرفته شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 22اردیبهشت1395، کدخبر: 3656488: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین