پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۰۷۷۳
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹
سناتور جمهوریخواه منتقد «دونالد ترامپ» سخرانی شب گذشته رئیس جمهور آمریکا در حمایت از عربستان سعودی را به باد انتقاد گرفت.
شعار سال : سناتور «رند پال» در انتقاد از حمایت دونالد ترامپ از عربستان سعودی در ماجرای قتل جمال خاشقجی گفت: رئیس جمهور تاکید دارد که میان دو شرارت، عربستان در مقایسه با ایران نقش کمتری دارد از همین رو آمریکا ریاض را بواسطه قتل فجیع و سلاخی جمال خاشقجی تنبیه نمی کند.

وی افزود: دست کم ما نباید با ارسال سلاح های پیشرفته به عربستان جایزه بدهیم و آنها از این بمب ها علیه شهروندان استفاده کنند.

پال در ادامه با اشاره به سیاست «اول آمریکا»ی ترامپ می نویسد: من کاملا مطمئنم که سخنرانی ترامپ سخنرانی «اول عربستان» بود نه اول آمریکا. همچنین کاملا مطمئنم که «جان بولتون» این سخنرانی را نوشته است.

وی در پایان می نویسد: من به تلاش های خود برای تصویب قانونی جهت توقف ارسال سلاح به عربستان و پایان جنگ در یمن ادامه می دهم.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات،برگرفته از خبرگزاری مهر،تاریخ انتشار :30 آبان 97 ، کد خبر:4465001، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین