پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۰۶۷۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱
این نمایندگان گفتند که نتانیاهو نگاه مثبتی نسبت به دیدارش با پوتین داشت و روس ها نمی توانند ایران را به تنها از سوریه خارج کند و در این کار به کمک سایر قدرت های جهان نیاز دارد.
شعار سال: این نمایندگان گفتند که نتانیاهو نگاه مثبتی نسبت به دیدارش با پوتین داشت و روس ها نمی توانند ایران را به تنها از سوریه خارج کند و در این کار به کمک سایر قدرت های جهان نیاز دارد.

پیشنهاد پوتین به ترامپ و نتانیاهو: برخی تحریم های ایران را در قبال خروج آنها از سوریه لغو کنید

اکسیوس نوشت: نخست وزیر اسرائیل در جلسه ای پشت درهای بسته در روز دوشنبه گفته است که روسیه اخیرا به اسرائیل و امریکا پیشنهاد کرده که برخی از تحریم های واشنگتن علیه ایران در ازای خروج نیروهای ایران از سوریه،ی لغو شود.

نتانیاهو این سخنان را در طول جلسه ای با کمیته سیاست خارجی و امنیت کنست بیان کرده است.

نمایندگانی که در این جلسه حاضر بودند گفتند نتانیاهو اظهار نداشت که پیشنهاد روسیه در طول گفتگوی کوتاهش با پوتین در پاریس در یکشنبه گذشته، ارائه شده یا نه.

این نمایندگان گفتند که نتانیاهو نگاه مثبتی نسبت به دیدارش با پوتین داشت و روس ها نمی توانند ایران را به تنها از سوریه خارج کند و در این کار به کمک سایر قدرت های جهان نیاز دارد.

نتانیاهو گفت که روسیه و امریکا در حال گفتگو در مورد راه هایی برای محدود کردن نفوذ ایران در سوریه هستند، از جمله پیشنهاد روسیه در مورد لغو تحریم ها.

نتانیاهو در پاسخ به این سئوال که آیا اسرائیل در مورد پیشنهاد روسیه اظهار نظر کرده یا نه گفت که این پیشنهاد در آن لحظه فقط در حد یک ایده بود و اسرائیل هنوز سیاستی در این رابطه تنظیم نکرده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری انتخاب، تاریخ انتشار: 30 آبان 1397، کدخبر: 442123 ، www.entekhab.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
0
0
جالبه اونها با داعش وارد سوریه شدند و حالا میخوان بیان و ایران رو بیرون بندازن؟ما به دعوت مردم سوریه وارد شدیم نه اونا
م.م77
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۱
0
0
م.آ75
نقش اساسی روایران در سوریه ایفا کرد حالا دارن ایران رو بیرون میکنند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین