پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۰۹۴
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۴:۳۱
منتخب مردم تهران ، ری ، اسلامشهر و شمیرانات در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: مطمئنا بر اساس مطالبه اکثریت جامعه که به دنبال تغییر در مجلس بودند عمل می کنم زیرا اگر بخواهیم به خواست مردم بی‌اعتنا باشیم آیندگان درباره ما داوری خوبی نخواهند کرد.

شعار سال: از روابط عمومی انجمن اسلامی معلمان ایران ، محمد رضا عارف شب گذشته در دیدار با شورای مرکزی این انجمن و تعدادی از منتخبان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، در خصوص بحث ریاست مجلس اظهار داشت: شخصا حق ندارم به خواست مردم بی توجه‌ای کنم.

وی در بخشی دیگر از سخنانش در باره مطالبات معلمان گفت: پیگیری معضلات ومشکلات معلمان آموزش و پرورش از اولویت تحول خواهی است .
منتخب مردم تهران ، ری ، شمیرانات و اسلامشهر در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این باره افزود: در خصوص مسایل و مشکلات معیشتی ومطالبات سیاسی، اقتصادی و فاصله حقوقی وتحولات اموزش وپرورش بحث و تبادل نظر نمودند .
براساس این گزارش نمایندگان استان های انجمن اسلامی معلمان ایران از عارف خواستند تا به عنوان رییس مجلس وارد عرصه شود تا در جهت رونق اقتصادی و ایجاد آرامش و همدلی در جامعه اقدام کند .
همچنین در این نشست عارف ضمن تقدیر از اقدامات انجمن ، تمکین از عقلانیت و اخلاق را مبنای پیشبرد اهداف اصلاحات برشمرد.
در این گزارش آمده است که در این نشست درباره تشکیل فراکسیون فرهنگیان در جهت طرح وتوسعه جایگاه معلم بحث و تبادل نظر صورت گرفت .
در این نشست همچنین عبدالرزاق موسوی، دبیرکل انجمن اسلامی معلمان ایران گزارش از برنامه های این انجمن را برای سال جاری ارائه کردند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار: 24 اردیبهشت 1395 ، کد مطلب: 82072425 www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین