پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۰۹۴۱
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۳
«​اصغر خودکار»، رئیس اداره حفاظت محیط زیست رشت گفت: وضعیت آلودگی رودخانه‌های این شهر همچنان بسیار بد است. با توجه به بارندگی اخیر ورود شیرابه زباله جایگاه سراوان از 8 لیتر به 12 لیتربرثانیه رسیده و همه این شیرابه‌ها بدون تصفیه وارد رودخانه‌های رشت می‌شود.

شعارسال: با توجه به ورود فاضلاب‌های خانگی به رودخانه‌های رشت، آلودگی‌ نفس رودخانه‌های «گوهر رود» و «زرجوب» این شهر را گرفته است.

»​اصغر خودکار»، رئیس اداره حفاظت محیط زیست رشت گفت: وضعیت آلودگی رودخانه‌های این شهر همچنان بسیار بد است. با توجه به بارندگی اخیر ورود شیرابه زباله جایگاه سراوان از 8 لیتر به 12 لیتربرثانیه رسیده و همه این شیرابه‌ها بدون تصفیه وارد رودخانه‌های رشت می‌شود.

خودکار با بیان اینکه خرید و نصب زباله‌سوز برای ساماندهی زباله جایگاه دفن سراوان به درازا کشیده شده، خاطرنشان‌ کرد: مراحل ساخت تصفیه‌خانه شیرابه‌های این جایگاه دفن هر روز رصد می‌شود و کارها در حال انجام است. به مدیران دستگاه‌های مربوطه برای جلوگیری از ورود آلودگی به رودخانه‌های رشت اخطار داده شده و حتی برخی از آنها به دادگاه معرفی شده‌اند.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت خبری تحلیلی تابناک، تاریخ انتشار: 30آبان 1397 ، کدخبر:853510 ،www.tabnak.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین