پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۲۰۷۷
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱
فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه در بحث سراوان اگر سهل انگاری رخ دهد با کسی تعارف نداریم، گفت: اگر اختلالاتی در روستای سراوان است می‌بایست به فرمانداری گزارش شود.

شعارسال: میرشمس مومنی‌زاده در دیدار با تعدادی از نمایندگان مردم روستای سراوان که با حضور معاونین فرماندار برگزار شد، با بیان اینکه مبحث زباله سراوان و آسیب‌های زیست محیطی فقط مختص به روستای سراوان نیست و به کل شهرستان و استان آسیب می‌زند، اظهار کرد: اگر اختلالاتی در روستای سراوان است می‌بایست به فرمانداری گزارش شود.

فرماندار شهرستان رشت، ‌در راستای خدمات رسانی به مردم سراوان، از نمایندگان مردم سراوان خواست که در صورت کم کاری متولیان سایت تخلیه زباله سراوان و کشف اطلاعات غلط، حتما موضوع را به فرمانداری گزارش دهند تا با متخلفین برخورد شود.

وی با تاکید بر اینکه در موضوع سراوان اگر سهل انگاری اتفاق بیافتد، با کسی تعارف نداریم از معاونین خواست تا در اسرع وقت با توجه به شرایط کنونی جهت رسیدگی به چگونگی روند اجرای خدمات رسانی به مردم سراوان جلسه‌ای با حضور نمایندگان مردم سراوان و دستگاه‌های مرتبط برگزار شود.

محمدعلی ویشکایی، معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری شهرستان رشت در ادامه نیز ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در راستای ساماندهی سایت زباله سروان، بر ادامه فعالیت‌ها تاکید کرد.

رحیم رحیمی، بخشدار سنگر در این جلسه خواستار تسریع در ساخت ابنیه لازم در سایت زباله سوز لاکان شد و اظهار کرد: باید در بحث زباله سوز پیگیری ویژه صورت گیرد.

وی با بیان اینکه مردم سراوان نگران انحراف از عملکرد در روند ساخت زباله سوز هستند، افزود: هر چقدر هم ابراز همدردی کنیم نمی‌توانیم شرایط فردی را که در ۳۰۰ متری محل تخلیه زباله زندگی می‌کند، را درک کنیم.

رحیمی گفت: آب شرب منطقه سراون از دیگر معضلاتی است که بر رنج مردم در منطقه افزوده است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت رویداد گیلان، تاریخ انتشار: 3آذر1397 ، کدخبر: 20605: rooydadegilan.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین