پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۱۷۷۰
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۵
پایگاه اطلاع‌رسانی دادسرای عمومی و انقلاب تهران طی اطلاعیه‌ای انتساب خبر علنی بودن برگزاری دادگاه عراقچی به جعفری دولت‌آبادی دادستان تهران را که شنبه شب از برخی از شبکه‌های صدا و سیما اعلام گردید، تکذیب نمود.

شعارسال: پایگاه اطلاع‌رسانی دادسرای عمومی و انقلاب تهران طی اطلاعیه‌ای انتساب خبر علنی بودن برگزاری دادگاه عراقچی به جعفری دولت‌آبادی دادستان تهران را که شنبه شب از برخی از شبکه‌های صدا و سیما اعلام گردید، تکذیب نمود.

در این اطلاعیه آمده است: دکتر جعفری دولت‌آبادی در مصاحبه‌ مورخ 1397/9/3 صرفاً از صدور کیفرخواست توسط دادسرای تهران برای عراقچی خبر داد، اما برخی شبکه‌های صدا و سیما همزمان با پخش تصویر دکتر جعفری دولت‌آبادی، اظهاراتی دائر بر برگزاری علنی جلسه‌ محاکمه‌ آتی این فرد را نیز به نقل از دادستان تهران قرائت نمود که چنین اظهاری از سوی مصاحبه‌شونده تکذیب می‌شود.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازسایت خبری تحلیلی الف، تاریخ انتشار:5 آذر 139797، کدخبر:3970905139 ،www.alef.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین