پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۲۱۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴
معاون حقوقی رئیس‌جمهور جزئیاتی درباره جلسه سه‌جانبه خود با ظریف و کدخدایی درباره یکی از لوایح مهم FATF با نام CFT ارائه کرد.معاون حقوقی رئیس‌جمهور تصریح کرد: جلسه اخیر اصلاً سیاسی نبود. نگاه، یک نگاه حقوقی و فنی و به‌دور از هیاهوی سیاسی بود. متأسفانه بعضی از سیاسی‌کاری‌ها نمی‌گذارد قوا و نهادها با هم به نقطه درک مشترک برسند. بنابراین تلاش ما این است با دوستان به تفاهم برسیم. قطعاً این مسئله یک مسئله و موضوع ملی است و به‌دنبال بهره‌برداری سیاسی از آن نیستیم.

شعار سال: لعیا جنیدی، معاون حقوقی رئیس‌جمهور، در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم ، با اشاره به جلسه اخیر خود با وزیر امور خارجه و سخنگوی شورای نگهبان درباره CFT گفت:‌ جلسه خوبی بود؛ قرار شد سؤال‌ها برای رسیدن به نقطه وفاق، بیشتر مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: در این خصوص باید در سطح مشخصی اطلاع‌رسانی صورت گیرد. آن چیزی که باید عرض کنم این است که دولت به‌دنبال منفعت و مصلحت ملی است و به آن باور دارد اما کنار آن باید نگرانی‌ها و دغدغه‌های موجود نیز برطرف شود.

معاون حقوقی رئیس‌جمهور تصریح کرد: جلسه اخیر اصلاً سیاسی نبود. نگاه، یک نگاه حقوقی و فنی و به‌دور از هیاهوی سیاسی بود. متأسفانه بعضی از سیاسی‌کاری‌ها نمی‌گذارد قوا و نهادها با هم به نقطه درک مشترک برسند. بنابراین تلاش ما این است با دوستان به تفاهم برسیم. قطعاً این مسئله یک مسئله و موضوع ملی است و به‌دنبال بهره‌برداری سیاسی از آن نیستیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم تاریخ انتشار 6 آذر 97، کدخبر: 1884860، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
0
0
م.آ75
دوستان برای خوشون موضوعات ملی میسازند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین