پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۷۲۲۱۴
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۱
سامانه پژوهش اثرگذار یکپارچه شبکه‌ای توسط رئیس دانشگاه آزاد اسلامی افتتاح شد.دکتر طهرانچی در حاشیه مراسم رونمایی از طرح پایش (پژوهش اثرگذار یکپارچه شبکه‌ای)، گفت: ایجاد شبکه تحقیق، یکی از اولویت‌های دانشگاه آزاد اسلامی است و با رونمایی از این طرح، پشتوانه نرم‌افزاری ایجاد شد تا همه اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی، صنعتگران و پژوهشگران در سراسر کشور بتوانند در قالب نظام موضوعات، به یکدیگر متصل شوند.

شعار سال: طرح پایش (پژوهش اثرگذار یکپارچه شبکه‌ای) دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی از مدیران، روسای استان‌ها، اساتید و پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلامی رونمایی شد.

دکتر طهرانچی در حاشیه مراسم رونمایی از طرح پایش (پژوهش اثرگذار یکپارچه شبکه‌ای)، گفت: ایجاد شبکه تحقیق، یکی از اولویت‌های دانشگاه آزاد اسلامی است و با رونمایی از این طرح، پشتوانه نرم‌افزاری ایجاد شد تا همه اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی، صنعتگران و پژوهشگران در سراسر کشور بتوانند در قالب نظام موضوعات، به یکدیگر متصل شوند.

وی با بیان اینکه طرح پایش آزاد کار خود را با ۸ برنامه علمی آغاز می‌کند، اظهار داشت: در نظر داریم تعداد برنامه‌های علمی را به ۴۰ برنامه ارتقا دهیم. در مدت اجرای آزمایشی این طرح، ۱۱۲ استاد، ۱۵۵ دانشجو و ۱۷۴ پژوهشگر به سامانه مراجعه و موضوعات خود را انتخاب کردند. یکی از ویژگی‌های طرح پایش آزاد این است که صنعتگران و متخصصان در حوزه‌های مختلف کاری می‌توانند در کنار اساتید دانشگاهی به عنوان استاد مشاور به دانشجویان و پژوهشگران کمک کنند.

همچنین علی اکبری مسئول دبیرخانه های برنامه علمی در این مراسم گفت: طرح پایش (پژوهش اثرگذار یکپارچه شبکه‌ای) سامانه یکپارچه ای است که قرار است تمامی پروپوزال‌های دانشگاه آزاد اسلامی در آن ارائه و موضوعات پژوهشی که اولویت‌های کشور است، به اساتید و دانشجویان معرفی شود.

دانشجویان و پژوهشگران می‌توانند با مراجعه به این سامانه از بین ۵هزار و ۳۶۹ عنوان موضوع تحقیقاتی که در قالب ۹۴۴ برنامه پژوهشی ارائه می‌شود، موضوع پایان نامه خود را انتخاب کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشگاه ازاد اسلامی تاریخ انتشار 6 آذر 97، کدخبر: 329271، www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین