پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۱۶۴۲۰۹
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۶
دکتر محمدمهدی طهرانچی با بیان اینکه کار بسیار خوبی در راستای ترویج نانو در ستاد فناوری نانو انجام شده است گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین مؤسسه غیردولتی آموزشی که در حوزه آموزش و پرورش نیز فعال است، تلاش دارد به سهم خود در عرصه ترویج این فناوری با کمک ستاد فناوری نانو فعالیت کند.

 شعارسال: دکتر محمدمهدی طهرانچی با بیان اینکه کار بسیار خوبی در راستای ترویج نانو در ستاد فناوری نانو انجام شده است گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین مؤسسه غیردولتی آموزشی که در حوزه آموزش و پرورش نیز فعال است، تلاش دارد به سهم خود در عرصه ترویج این فناوری با کمک ستاد فناوری نانو فعالیت کند.

وی گفت: با توجه به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی دارای ۷۰۰ مدرسه است، براساس مدل‌های جدید و با هماهنگی ستاد فناوری نانو قرار است در مدل‌هایی، مدرسه تکمیلی نانو در مجموعه سما ایجاد شود.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: در همین رابطه دانشگاه آزاد اسلامی می تواند با کمک ستاد فناوری نانو در ارائه مدل‌های مختلف آموزش این فناوری به دانش‌آموزان مدارس سما اقدام کند.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار 29مهر 97، کدمطلب:319620 ،www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین