پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۳۶۸۹
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۷
رضایی، با اشاره به بازسازی و مقاوم سازی بیش از ۱۲ هزار واحد مسکونی در منطقه زلزلزه زده اسلام غرب کرمانشاه، گفت: بیش از ۳۲۰۰ واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن لرستان احداث شده است.

شعار سال: مسعود رضایی گفت: به حمد الله ساخت بیش از ۳۲۰۰ واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان لرستان در منطقه زلزله زده اسلام غرب استان کرمانشاه به اتمام رسیده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان لرستان، افزود: بیش از ۱۲ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی در شهرستان اسلام آبادغرب مورد تعمیر و مقاوم سازی قرار گرفته و عملیات ساخت بیش از ۳۲۰۰ واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان لرستان در این شهرستان به اتمام رسیده است.

وی با اشاره به مقاوم سازی واحدهای احداثی بنیاد مسکن استان لرستان، بیان کرد: به لطف پروردگار و با رعایت اصول و ضوابط فنی و مهندسی و نظارت شبانه روزی همکاران در بنیادمسکن انقلاب اسلامی استان لرستان، در زلزله اخیر استان کرمانشاه حتی یک مورد آسیب جزئی به واحدهای احداثی بنیاد مسکن استان لرستان گزارش نشده است.

رضایی، ادامه داد: زلزله ۶/۴ ریشتری اخیر دراستان کرمانشاه آزمونی جدی برای سنجش عملکرد فنی و استحکام ساختمان های احداثی این بنیاد در مناطق زلزله زده در شهرستان اسلام آباد غرب بود.

وی تصریح کرد: اگر به بررسی زلزله های سال های گذشته بپردازید وقوع زلزله های باقدرت ۶/۴ ریشتر بدون اینکه شاهد ریزش سقف سازه ها و ازدست دادن جان هموطنان عزیزمان باشیم بی سابقه بوده است و این مهم را مرهون همت و همکاری مردم و مسئولین و تلاش شبانه روزی و بهره گیری از اصول و ضوابط فنی و مهندسی در ساخت سازه های بازسازی شده توسط بنیادمسکن انقلاب اسلامی دانست.


مدیرکل بنیادمسکن لرستان افزود: با بررسی و مقایسه آمار تلفات زلزله های باقدرت زلزله اخیر در سطح کشور به این نکته پی خواهیم برد که تعداد کشته شدگان در این حوادث معمولا سه رقمی بوده است.

رضایی، با اشاره به زلزله ۶/۴ ریشتری زرند کرمان درسال ۱۳۸۳ که بیش از ۹۰۰ کشته داشته و یا زلزله اهر، ورزقان و هریس باقدرت ۶/۲ ریشتر که ۲۴۵ نفراز هموطنانمان را به کام مرگ کشانده است ، افزود: خوشبختانه در زلزله ۶/۴ریشتری اخیر شاهد مرگ حتی یک نفر از هموطنان عزیزمان دراستان کرمانشاه نبوده اییم .

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری شبستان، تاریخ 12 آذر 97، کد مطلب: 744731: www.shabestan.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین