پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۳۲۶۰
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۹
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان گفت: 30میلیارد ریال کمک‌های ارسالی استان به مناطق زلزله زده کرمانشاه رسید.

شعار سال: مهندس اصلانی با بیان این مطلب، اظهار کرد: براساس برآوردهای صورت گرفته ارزش ریالی کلیه اقلام و لوازم مصرفی ارسال شده لرستان به مناطق زلزله زده تا ظهر امروز چهارشنبه از استان لرستان به استان کرمانشاه بالغ بر 30 میلیارد ریال برآورد بوده است.

وی اضافه کرد: این مقدار هدایای ارسالی از محل کمک نهادها و ارگان‌های دولتی و هدایای مردم نوع‌دوست استان لرستان به زلزله زدگان کرمانشاه توسط شورای عالی مدیریت بحران جمع آوری و ارسال شده است.

آریایی مدیرکل ستاد بحران لرستان نیز گفت: اقلام تهیه شده بوسیله 97 دستگاه کمپرسی، کامیون و تریلی طی سه روز گذشته به استان کرمانشاه ارسال شده است.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این کمک‌ها که به‌صورت سازماندهی شده به مناطق زلزله زده ارسال شده است، ده‌ها کامیون و وانت بار نیز که همگی از کمک‌ها و هدایای مردمی تهیه شده بود به‌صورت خودجوش توسط مردم همیشه در صحنه و انسان دوستانه استان لرستان مستقیماً به مناطق آسیب دیده ارسال شد.

آریایی مشارکت فرمانداران شهرستان‌ها و مدیران و کارکنان ادارات کل راهداری و امور حمل و نقل جاده‌ای، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، شرکت‌های توزیع برق، آب و فاضلاب شهری و روستایی، شهرداری‌ها، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سازمان همیاری شهرداری‌ها و .... در تامین ماشین آلات سنگین و خودروهای مورد نیاز جهت حمل و نقل اقلام تهیه شده به مناطق زلزله زده ستودنی و فراموش نشدنی و ستودنی عنوان کرد.

مدیرکل ستاد بحران لرستان با قدردانی از همه هم استانی‌های لرستانی که ظرف چند روز اخیر نهایت محبت و از خودگذشتگی و ایثار را در کمک به زلزله زدگان از خود نشان دادند افزود: تقاضای ما از هم استانی‌های لرستانی این است که کمک‌های خود را ترجیحا" بصورت نقدی به حساب شماره 99999 جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی واریز کنند و کمک‌ها و هدایای غیرنقدی خود را نیز به پایگاه‌های ثابت و سیار این جمعیت که در نقاط مختلف استان مستقر شده‌اند تحویل دهند.

وی گفت: بعد از جمع آوری کلیه هدایا، اجناس جمع آوری شده سازماندهی شده و منظم در قالب کاروان و بصورت گروهی در تمام مناطق آسیب دیده از زلزله در استان کرمانشاه ارسال و توزیع می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 26 آبان 96، کد مطلب: 96082615340: www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین