پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۳۸۶۸
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۵
معاون هماهنگ‌کننده پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء گفت: آمریکا برای توجیه سیاست‌های غلط خود، توان موشکی کشورمان را از طریق جنجال‌سازی رسانه‌ای تهدید جلوه می‌دهد.

شعارسال: معاون هماهنگ‌کننده پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء گفت: آمریکا برای توجیه سیاست‌های غلط خود، توان موشکی کشورمان را از طریق جنجال‌سازی رسانه‌ای تهدید جلوه می‌دهد.

سردار علی بلالی  درباره تهدید جلوه دادن توان دفاعی و موشکی کشورمان از سوی مقام‌های آمریکایی گفت: این‌گونه رفتارها بیشتر با هدف جلب نظر رسانه‌ها صورت می‌گیرد و می‌خواهند سیاست‌های غلط خود را که امنیت منطقه را با بحران روبه‌رو کرده، تحت شعاع قرار دهند.

وی با بیان اینکه هیچ قطعنامه‌ای فعالیت موشکی بازدارنده کشورمان را محدود نمی‌کند افزود: ایران هیچ‌گونه فعالیت موشکی اتمی ندارد و فقط برای دفاع از کشور به سمت تولید موشک‌های بازدارنده و نقطه‌زن روی آورده‌ایم.

معاون هماهنگ‌کننده پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء تصریح کرد: آمریکا برای اینکه از فشارهای جامعه جهانی بر عربستان بکاهد، برنامه‌های موشکی ما را تهدید جلوه می‌دهد تا نظر رسانه‌های جهانی منحرف شود.

بلالی در پایان خاطرنشان کرد: دشمن می‌خواهد ما تمام توان نظامی خود را رها سازیم و به یک کشور وابسته نظامی تبدیل شویم، بنابراین نباید پیرو آن‌ها بود و باید بدانیم اگر همه دستاوردهای موشکی خودمان را هم رها کنیم، دوباره بهانه‌سازی می‌کنند و به همین دلیل باید توجه‌ای به جنجال‌سازی‌های رسانه‌ای آن‌ها نداشته‌ باشیم و کار خود را با قدرت ادامه دهیم.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازخبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار: 14آذر 1397 ، کدخبر: 331798،www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین