پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 01
کد خبر: ۱۷۴۶۲
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱
معاون اول مدير عامل صندوق بين المللی پول‌ در راس هیئتی از کارشناسان و متخصصان این نهاد به منظور ملاقات با مقامات بلندپايه کشور و تبادل نظر در خصوص مسايل اقتصادی، وارد تهران شد.

شعارسال: هيئت اعزامی صندوق بین المللی پول به ریاست دکتر ليپتون، معاون اول این صندوق، طی اقامت خود در تهران با برخی مقام‌های عالی کشور از جمله رييس‌دفتر رياست جمهوری، ‌رييس‌کل بانک مرکزی، رييس سازمان مديريت و برنامه ريزی و ‌وزير نفت ديدار و گفتگو خواهد کرد.

همچنين ليپتون روز سه‌شنبه در بانک مرکزی با موضوع ايران در مسير دستيابی به جايگاه مناسب خود در اقتصاد جهانی در جمع اقتصاددانان سخنرانی می کند. طبق برنامه‌ريزی انجام شده، ليپتون در خلال اقامت خود در ايران با برخی کارشناسان امور اقتصادی، بانکداران و صاحبان کسب و کار بخش خصوصی نيز ملاقات خواهد داشت.

سفر سه روزه هيئت اعزامی صندوق بین المللی پول به ایران، فرصت مناسبی براي شناساندن فرصت‌ها و ظرفيت‌های اقتصاد کشور برای پيوند مجدد با اقتصاد جهاني و اعتمادسازی برای تجارت بين‌المللی خواهد بود.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری میزان، تاريخ انتشار: 27 اردیبهشت 1395، کد خبر: 174040، www. mizanonline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین