پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۴۸۲۵
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۳
کوروش برارپور، مدیرعامل بنیاد توسعه پایدار ایران با انتخاب عنوانی رادیکال برای سخنرانی‌اش، درجمع سمن‌های محیط‌زیستی ایران سخنرانی کرد! در این سخنرانی علمی که با همت انجمن زمین فردا و به مناسبت روزجهانی داوطلب در ستاد توان‌افزایی و حمایت ازفعالیت‌های داوطلبانه‌ سمن‌های تهران برگزارشد به شفاف‌سازی مفاهیمی چون: داوطلب، غیرسیاسی و غیرانتفاعی بودنِ فعالیت‌های سمن‌ها پرداخت.

شعار سال: کوروش برارپور در این سخنرانی علمی که با همت انجمن زمین فردا و به مناسبت روزجهانی داوطلب در ستاد توان‌افزایی و حمایت ازفعالیت‌های داوطلبانه سمن‌های تهران برگزارشد به شفاف‌سازی مفاهیمی چون: داوطلب، غیرسیاسی و غیرانتفاعی بودنِ فعالیت‌های سمن‌ها پرداخت.

وی با رویکردی سیستمی و از نگاهی بین رشته‌ای و با تاکید بر دو نظریه بازی و احتمال، بنیان‌های نظری سخنرانی خود را پایه‌ریزی کرد. برارپور که از چهار منظر مدیریتی، جامعه‌شناختی، روانشناسی اجتماعی و اقتصادی به تفسیر انتقادی از دلایل عدم همکاری یا بد همکاری کردن مردم و حاکمان ایران با سمن‌ها و جنبش‌های نوپدید اجتماعی پرداخت، با استفاده از نظریه‌هایی چون: نفوذ اجتماعی، پخش مسئولیت، ترس از اشتباه، طفره‌رویِ اجتماعی، خیر محدود و دیدگاه مبادله به دلایل بدهمکاری کردن یا عدم همکاری ایرانیان با سمن‌ها - بعنوان نمادی از جنبش‌های نوپدید اجتماعی در دنیای مدرن، پرداخت.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت سوت 360، تاریخ انتشار 18 آذر 97، کد مطلب: 1225215759، www.soot360.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین